|
|
2009 年 10 月 24 日 星期六  |
2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 2009-10-22 |
分類: 未分類 |
我真的希望有多一點時間 !
平時要打波 (學校 , 教會) , 打鼓 , 學結他 , 補習 等等 ...
發覺自己好忙 只好上堂更加專心聽書
令到放學 or 返到屋企可以有一點空閒的時間
今日選籃球隊
係聽結果之前 , 覺得自己冇可能入到
之後聽到我個名 ... 心情好返小小
不過是一件好事定一件壞事 !?
神呀 ! 請你帶領我 ...
請你為我分配好時間 !
我知道自己很貪心
想很多野都可以做哂
求你幫助我 !
我很想有多點時間陪你 !!!
|
| 發表時間:2009-10-22 10:08 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 21 日 星期三  |
| 2009-10-21 |
分類: 未分類 |
鼠B 不知不覺你已經離開我這一家兩個月了
今日係咁唸返你第一日黎我屋企
仲係好細個
直至你離開的最後一刻
永遠也忘不了 !!!
你還好嗎!? |
| 發表時間:2009-10-21 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 135 | »
|