|
|
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-28 |
分類: 未分類 |
而幾日都幾開心
星期一陪左呀EmiLy 佢地 ,慶祝生日
玩到勁high
不過最high一定係我 - 3 -
冇啦啦想開香檳
一開...個木"室"飛左攻 = =
全世界望住我 @@
星期二就去KeNNetH屋企過夜
loading 真係勁!
約左a.m. 10
佢就p.m. 10 先黎
真係比佢吹脹
不過我真係冇事
定係扮比佢地睇呢?!
我真係唔知 - -
琴日陪左JacKY , KeNNeTH 去赤柱曬太陽
一邊搭車一邊勁笑"
KeNNetH 話 : 我地去赤柱 , 咁loading去邊呀? ......... 漁農自然護理署 -口-"
今日入camp啦
不過可以玩得開心D - -
今日要剪頭髮 灰 ~~~
|
| 發表時間:2009-08-28 10:09 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
| 2009-08-21 |
分類: 未分類 |
我唸你地還熟睡當中,
牠同你地一樣 ... 是永遠不是起身的時候 !
牠就是鼠B =]]
多謝你陪伴我這一家 2年幾
回想返之前你第一日來到我們當中
只有半隻手指咁長
到現在成個手掌
我為你 , 會同呀媽嘈 !
會玩你 , 整傷你 ~"~
但係我心內都十分照顧你
呀媽成日會為左你,搞到我地笑 ,
今朝先知你幾日冇食野啦
我竟然會冇去睇你
每次經過都唔會用手去摸你
食飯時,媽媽都會比飯你食
佢唔記得左,我們都會留
你係最叻女的 !
你哄到媽媽好開心
見到佢日日都好開心
可以留下嗎 ?!
但係答案 ...
你係我心目中是一隻很乖,很受人歡迎
你永永遠遠都是我們的一分子
在最後的幾分鐘
你在手上離我們去
你會咬我, 真係好痛嫁
我知道你好辛苦 咬得咁大力
平時你會kiss我
很細力咬我
之後我再唔會有機會比你咬
我唔介意一早起身
可否不是離我而去 !!!


留cM 來支持牠嗎 ? |
| 發表時間:2009-08-21 08:21 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 20 日 星期四  |
| 2009-08-20 |
分類: 未分類 |
就黎要返學啦 ~"~
唔想返tim =]
D功課就 ..... 交哂比補習呀sir幫我做 正牙 !!!
好想打波 , 好想剪頭髮
好想野都好想去做 !!!
唔知點解我覺得自己去月尾個camp會擔心功課未做 = =
心亂如麻~_~" |
| 發表時間:2009-08-20 08:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 135 | »
|