|
|
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
| 2009-06-08 |
分類: 未分類 |
考試啦聽日 !
可惜我溫得好小炸 ...
大家比𪊲心機呀 !
特別係你
唔好成日唸咁多野啦 =]]
|
| 發表時間:2009-06-08 05:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 7 日 星期日  |
| 2009-06-07 |
分類: 未分類 |
琴晚係我教會的詩歌分享會
我都有上去唱 = 口 ="
玩得幾開心 又可以聽下歌 !
完左同成班去左食野 and hea
成1點幾先返到屋企
搞到今日連教會都冇返
對唔住呀! 老豆 ~~~ |
| 發表時間:2009-06-07 10:30 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 4 日 星期四  |
| 2009-06-04 |
分類: 未分類 |
今日lunch time
見到科耳 ( 唔識打你英文名 -3-" )
講真我真係唔係好認識佢
但係佢今日冇啦啦同我講野 = ="
中一個陣返學見到佢
第一個感覺係好串 好惡 >_<"
而今日的感覺
唔知點講 xDD"
好痛呀隻腳 -口-" |
| 發表時間:2009-06-04 09:04 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 135 | »
|