|
|
2009 年 6 月 15 日 星期一  |
| 2009-06-15 |
分類: 未分類 |
最後兩日 ...
真的唔想 !
很多不開心的事 !
下一年的3D班都唔知得返幾多人
有幾多係由1D開始 , 一齊升上黎
我真係真係好想見返我地的團結
sor 勤 !
堅持 ... 就算你再拒絕我多少次 !
|
| 發表時間:2009-06-15 06:47 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2009-06-12 08:25 PM |
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| 2009-06-12 |
分類: 未分類 |
雖然只係欠通識
但是我已經放棄了
我唸真係要認真解決我面前的問題 !
好煩牙 ~~~
我唔傷害朋友 , 更加唔想傷害到你
我知道你已經為左某人好煩惱
唔想再加壓力在你身上 ! |
| 發表時間:2009-06-12 08:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 135 | »
|