|
|
2009 年 10 月 7 日 星期三  |
| 2009-10-07 |
分類: 未分類 |
今晚睇返之前你打的blog
知多左小小 淚水好想流下來但流不下
我知今日係"佢"離開這地方的3個月
唔知點解好似做左第三者咁 "
之後再唸我應唔應該放手 !?
但我捨不得 更加唔想放手
今日會傻到去铜你
行左就黎兩個鐘
好想下一個路口就見到你
明知琴日冇溫vocab
我唔想放棄 !!!
不過結果 ...
神呀 ! 請帶領我 ...
|
| 發表時間:2009-10-07 07:54 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 2009-10-04 |
分類: 未分類 |
琴日朝早同教會d fd去旅行
搞錯左時間 @@"
以為1030先集合
好彩冇遲到 ... =))
不過真係好熱呀
之後要入西貢同親戚食飯
妳入黎铜我
{成日都要你入黎 , 唔好意思呀 @@ }
入左西貢市中心
行下海旁
冇啦啦見到8隻牛 -口-"
想同你行下沙灘
點知勁多人 , 又熱 ~~~
最後都係去左坐碼頭
好舒服 ...
同埋兩隻"鴨仔"影相
琴晚成2點幾左右先返到
但係今朝又起到身返崇拜
不過之後返到屋企 zzz... -3-
sor ! 要你白行一趟
你已經好好 只是我不好 |
| 發表時間:2009-10-04 09:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 2 日 星期五  |
| 2009-10-02 |
分類: 未分類 |
琴晚好開心好開心 !
同"妳"出去行下
首先去左黃埔
( 我地要去哂所有碼頭 xDD )
影了很多相 ^^ " 謝謝妳 !
跟住去睇下行下
買左妳好中意的鴨仔
一人一隻 好得意 =)

之後去左鐘樓下睇煙花
第一次同女朋友出去睇
不過下次再早少少
好多人 @@"
現場的感覺真的不一樣
熱鬧得多 ...
一邊錄影 一邊有你攬住
很幸福 ^^
再行海旁 { 冇風 !!! }
回家了 !
不會再令你留下淚水 ! |
| 發表時間:2009-10-02 06:11 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 135 | »
|