|
|
2009 年 11 月 27 日 星期五  |
| 2009-11-27 |
分類: 未分類 |
今日真係好想笑 ...
可否讓我開心地笑一笑
整天也是悶悶不樂
所有野都不合心意咁 ~~~
笑!?
也可能只是扮的 ......
見唔到你時, 就怕你有事 ! 就怕你會唔開心 ! 怕你會離開我
我很耐都沒有試過可以咁麼緊張
對唔住 !
|
| 發表時間:2009-11-27 06:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 25 日 星期三  |
| 2009-11-25 |
分類: 未分類 |
真的不知這是一種什麼感覺
不知憎你地好還是當冇事發生過 ~~~
當然我都冇咩野好嬲 "
算啦 ...
今日真的倒楣 "
|
| 發表時間:2009-11-25 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 24 日 星期二  |
| 2009-11-24 |
分類: 未分類 |
送給你的第一份禮物 =)
今日放學去左自修室 ...
開始要努力呀要 !!! =)
大家都加油啦 ^^ |
| 發表時間:2009-11-24 08:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 135 | »
|