|
|
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
| 2009-11-05 |
分類: 未分類 |
我係咪好失敗 !? 係咪好衰 !?
我發覺自己今日返完籃球隊之後
好似冇聽過咁
做又做錯
好想出去比賽 ! 拎多d經驗
做想做好佢 ...
但係一個又一個困難出現
我想練好d比d成績比屋企人睇
一陣又話我又唔溫書
係... 我冇溫書
好多野我都唔想做
咁可以點呀!? 次次都我同家姐做
老豆呢 !? 自己係度無所事事
一唔開心 , 我一做錯野 就係度令我黎發洩
我壓力都好大架 ...
我都想有d時間去溫書呀 !!!
我想你地幫,一陣又話我唔做
想點姐 !!!!!!!!!!!!!!
我有盡力架
你又係度嘈 ....
我想學結他
想買個d野 , 一陣又扮聽唔到
點解我會咁失敗 ...
我都好想做好架...
我都唔想同你地嘈
我唔想去激你地
你地都唔好成日話我得嗎?!
我都需要支持
這個世界就好似得我去支持人
而沒有人去支持我 ...
感覺好單獨 !!!
|
| 發表時間:2009-11-05 09:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 4 日 星期三  |
| 2009-11-04 |
分類: 未分類 |
凍 @@"
每次知你病,知你唔舒服
也很擔心你 ...
當你冇回覆我sms
就怕你出事 ... |
| 發表時間:2009-11-04 10:33 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 28 日 星期三  |
| 2009-10-28 |
分類: 未分類 |
今日勁黑仔 ...
比老師收電話
不過唔知點解我一D都冇怪過老師
反而我想多謝佢
我到底做咩事 -3-"
原本話聽日先拎
不過我上英文堂好好
可以提前拎返 =))
放學去左觀塘 ^^ |
| 發表時間:2009-10-28 08:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 135 | »
|