❤只喜歡你一個`
dariushy04
暱稱: DaRiuS ~~~
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
最近訪客
最近沒有訪客
muSIC''


MusicPlaylist

2009 年 11 月 5 日  星期四   晴天


2009-11-05 分類: 未分類

我係咪好失敗 !? 係咪好衰 !?

我發覺自己今日返完籃球隊之後

好似冇聽過咁

做又做錯

好想出去比賽 ! 拎多d經驗

做想做好佢 ...

但係一個又一個困難出現

我想練好d比d成績比屋企人睇

一陣又話我又唔溫書

係...  我冇溫書

好多野我都唔想做

咁可以點呀!?  次次都我同家姐做

老豆呢 !? 自己係度無所事事

一唔開心 , 我一做錯野 就係度令我黎發洩

我壓力都好大架 ...

我都想有d時間去溫書呀 !!!

我想你地幫,一陣又話我唔做

想點姐 !!!!!!!!!!!!!!

我有盡力架

你又係度嘈 ....

 

我想學結他

想買個d野 , 一陣又扮聽唔到

 

點解我會咁失敗 ...

我都好想做好架...

我都唔想同你地嘈

我唔想去激你地

你地都唔好成日話我得嗎?!

我都需要支持

 

這個世界就好似得我去支持人

而沒有人去支持我 ...

感覺好單獨 !!!

發表時間:2009-11-05 09:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


2009-11-04 分類: 未分類

凍 @@"

每次知你病,知你唔舒服

也很擔心你 ...

當你冇回覆我sms

就怕你出事 ...

發表時間:2009-11-04 10:33 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


2009-10-28 分類: 未分類

今日勁黑仔 ...

比老師收電話 

不過唔知點解我一D都冇怪過老師

反而我想多謝佢

我到底做咩事 -3-"

原本話聽日先拎

不過我上英文堂好好

可以提前拎返 =))

放學去左觀塘  ^^

發表時間:2009-10-28 08:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]