|
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
| 2009-11-21 |
分類: 未分類 |
仲有兩星期就考試了 ...
我發覺今個星期分配時間唔係咁好 >_<
大部份都係掛住陪女朋友同練波
好想開始要分配下時間 =)
琴晚出左尖沙咀
雖然出左唔係好耐 ...
不過我反而最enjoy坐係碼頭
一起感受神的創造
雖然凍 但妳給了我無限的溫暖
同你一齊所有煩惱都沒有了
係巴士上真的很幸福 ^^
我不想你成日唔開心
好似好多野唸咁
好想好想你開心
見到你開心,我就放心了 =)
很想凡事都有你支持我 !!!!!
|
| 發表時間:2009-11-21 10:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
| 2009-11-16 |
分類: 未分類 |
16 - 11 - 09
今日等去打學界 xDD
套波衫都幾令 =]]
其實都唔係好記得 ...
因為真係好凍好凍好凍 ...
雖然輸了 , 但士氣也很高 !!!
下埸要加油呀
win返埸 !
凍凍凍 |
| 發表時間:2009-11-16 10:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 11 月 14 日 星期六  |
| 2009-11-14 |
分類: 未分類 |
14 - 10 - 09
兩個月快樂呀 =]]
成5點先出去 @@
上左地鐵都唔知去邊好 -口-"
最後決定去食壽司 ...
第一次同妳單獨食
行下又玩下咁
下次铜多d野玩下先 ^^
雖然夜了 , 但也值得 !!!
為17-1 , 學界 比賽努力 !
不過我唸聽日都未必有得打 @@
都係不要下雨吧 ~~~
在寒冷的天氣中 , 是妳給了我溫暖
妳就是我的力量 !!!
是妳給了我信心 , 那種感覺不能用文字表達
只有妳和我才能明白 ^^
一日比一日開心, 一日比一日快樂 !!!!! |
| 發表時間:2009-11-15 10:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 135 | »
|