|
|
| 2010-01-15 |
分類: 未分類 |
唉我哥兩份琴譜豬哥編唔到/.\
佢琴日仲輸左比人,,話以後唔玩信長7.7
去埋@1呢D垃圾網吧
有壞機是理所當然的 哈- -
今日阿嫦姐同細WING冇番
N哥上體育堂發燒番左屋企
肥祥仲好似好開心咁=,=
佢話第一眼睇佢唔順眼
就唔會改變對佢GE睇法
咩歪理 囧"
人地讀埋今段都走啦
洗唔洗咁衰 =[
睇到珠姐屋企出左事
真係覺得佢好慘 
希望他能崖過去
祝N哥後日生日快樂
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 68 | » |