|
|
| 2010-01-09 |
分類: 未分類 |
今朝一早番到去開波玩飛行棋7.7
然後同豬仔扮工作人員
未入去比人查證...
睇完比左個證矮駿
佢同人講個證我比佢
想我比人屌咁話 囧rz
中午跟住肥輝去食野
屌!!佢話跟肥遠-,-
肥遠又話睇你地頭 囧"
去到佢講哥間野..裝修緊
走去第二間同人答枱=[
見到華哥同佢班FD一齊食野
跟住部機比人玩攪到冇乜電
好彩龍哥有多粒電@.@
最後h組同g組成功比職中包扮
恭喜晒
A,B,女C就由高美士包扮
~閉幕散了~
唔知收啤牌會唔會要我地掃操場
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 68 | » |