今早巴士佬渣左車7.7!!
攪到我要係海濱落車再答過- -
番到去預左遲到
跟住見到主大樓冇人@@
走左去A座行上去
入到去Miss Lam睇唔到我A_A
我個全勤仲係到,,哈!!
跟住班會比Miss水尻左
下午完成我地張大作
放學去左幫人整機
~End~