今日好早醒左,但仲好眼訓
訓醒溫書
溫溫下比Regina問我係邊,又話我打既schedual太brief
仲要我以後要將我學過既drug寫入去
吊!!真係火都黎囉
我真係唔明,我withdraw clinical placement係因為我practice做錯野
做咩要拎埋我個TPC黎講
拎黎講都好啦
叫我溫書又誠,又無人陪我
我練鬼呀!!
跟住依家又叫我學drug
我唔信你記哂所以有drug呀,書都無寫,叫我點搵
我學黎又有咩用
又唔係我開,醫生開完仲要經藥劑批,咁我學咁清做咩!?
我知佢咩藥得啦,佢要我學埋佢有咩用,side effect又誠!!
依家得閒無野做呀!!
我聽完真係好攰囉!我攰!係因為好多野做,仲攰過以前讀書
仲要依家係無方向囉
真係開始諗我咁辛苦做咩!?
之後補習,補完搵Shingo上centre
今日問左who am I.....
唉~~~好多野我知,但我一直無去面對
明明虛約仲要死撐
內心黑暗
想守護D唔知咩
可以自己咬死自己
死守不放
比人呃過,唔敢再送人
好攰仲守住
無離開亦唔識離開
.........
我都唔知自己可以點
『退省』....
我退到一早退左
退左!?又可以點!?
之後同Miss佢地食飯
傾左好多野
問左Sam,話有新睇法,應該係好
好開心呀!!
返黎個『家』...真係好stressful.....
抖唔到氣....
|