水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 2
累積人氣: 4841
2009 年 2 月 27 日  星期五   清涼


OSCAR 忿怒 分類: 日記

今日考OSCAR

自己一個人2點考到3點
4parts fail左2part
但pfail得好唔抵
1 part take H'stix無對手帶,一part唔知drug side effect
但兩樣野
手帶實習唔會對
side effect醫院有得查
激死我

之後補習
超眼訓
補完返黎上網
依家訓lu~~



2009 年 2 月 26 日  星期四   微雨


fell so sleeply~~ 呆滯 分類: 日記

今日一早醒左就去UC見nurse
見左半個鐘返poly
睇下comic、lunch

之後去睇vedio
睇完去lab practice

之後再上cc
then補習
補完返黎上網、食面

依排覺得個人好攰呀><



2009 年 2 月 25 日  星期三   陰晴不定


feel tired 疲倦 分類: 日記

今日本來12點醒
點知都係訓到1點

訓醒溫下書、上下網
跟住返學校練lab
thx childs

練完自己一個睇tape
睇睇下訓左
睇到8點9去補習
補左一個鐘,補完返黎食野

I want a REST!!!!!



2009 年 2 月 24 日  星期二   清涼


睇戲XD 愉快 分類: 日記

今日本來9點醒....但訓到12點
訓醒食野啦
食食下regina又打黎
妖!次次唔食飯都唔打黎!
又講依又講誠,煩到嘔

之後去聯合簽約
遲d會去A&E
經住去補習

補完去MK同bong、kay食野
then 去jpin Shingo飲野
上左cafe
我同Shingo占占下卜比人叫幫佢地占
haaha



2009 年 2 月 23 日  星期一   陰晴不定


Who am I 鬱悶 分類: 日記

今日好早醒左,但仲好眼訓

訓醒溫書
溫溫下比Regina問我係邊,又話我打既schedual太brief
仲要我以後要將我學過既drug寫入去
吊!!真係火都黎囉
我真係唔明,我withdraw clinical placement係因為我practice做錯野
做咩要拎埋我個TPC黎講
拎黎講都好啦
叫我溫書又誠,又無人陪我
我練鬼呀!!
跟住依家又叫我學drug
我唔信你記哂所以有drug呀,書都無寫,叫我點搵
我學黎又有咩用
又唔係我開,醫生開完仲要經藥劑批,咁我學咁清做咩!?
我知佢咩藥得啦,佢要我學埋佢有咩用,side effect又誠!!
依家得閒無野做呀!!
我聽完真係好攰囉!我攰!係因為好多野做,仲攰過以前讀書
仲要依家係無方向囉

真係開始諗我咁辛苦做咩!?

之後補習,補完搵Shingo上centre
今日問左who am I.....
唉~~~好多野我知,但我一直無去面對
明明虛約仲要死撐
內心黑暗
想守護D唔知咩
可以自己咬死自己
死守不放
比人呃過,唔敢再送人
好攰仲守住
無離開亦唔識離開
.........

我都唔知自己可以點
『退省』....
我退到一早退左
退左!?又可以點!?

之後同Miss佢地食飯
傾左好多野
問左Sam,話有新睇法,應該係好
好開心呀!!

返黎個『家』...真係好stressful.....
抖唔到氣....