水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 1
累積人氣: 4840
2009 年 2 月 17 日  星期二   晴天


好辛苦呀!!好似想迫死我咁 不安 分類: 日記

今日又返返學校溫書,超無聊囉,一個人溫書
溫到1點lunch,食完去lab,睇住個case,我真係好大壓力、好火
一伊PBL一個人自己做,去lab又無人,去黎做咩

之後補習,返黎做野,好嬲呀



2009 年 2 月 16 日  星期一   晴天


辛苦到想死.......... 傷心 分類: 日記

今日9點半返去學校見Prof~~
又見Ellen, Shirely,Regina
傾左2個幾鐘,傾完Regina要我用成個下午去打過份reflective journal
激死我........正xx
我用左兩個幾鐘打過份,之後去飲茶~~
返黎4點再見Regina........話開唔到個file
要我print比佢,但擺明佢無microsoft word
搞錯!!

print完又叫我set learning objective,set完又話我唔夠
要我寫滿一張紙先夠
作文咩!!

作完又改我,其實佢有咩咪講囉
要我寫完又改.....
要我meet 佢既要求
要我一日溫哂DM, HT, COPD, Resp, Stroke (Resp 同Strok係佢加比我既,一個resp 咪等於成個systme.......)
2年既野要我1日溫哂,
上午要我溫書,下午要我上lab
一個人洗咩返學校溫,返lab一個人返黎有咩用
仲有青年人係DM 1定2都唔知
仲要考我!

見到都6點半,趕去補習,補左一個鐘
補完埋去centre~~
去做seeker,學到好多野

之後去食M記
見識到3號、3號、2號、7號、8號食飯既場景
大開眼見



2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


休息一日~~~ 睡著 分類: 日記

今日訓到6點,訓左14個鐘
訓醒上網、打邊爐、
之前陪Shingo出MK



2009 年 2 月 14 日  星期六   和暖


情人節快樂~~~ 愉快 分類: 日記

今日情人節
我陪左阿Yin出街
去左MK,行下街、睇下書、仲影左貼紙相、睇左戲.....都幾開心~~



2009 年 2 月 13 日  星期五   和暖


黑色星期五 傷心 分類: 日記

今日本來返P.....
11點幾訓醒無耐Ellen Ku打黎,話經過開會,決定withdrawn我個clinical placement
叫我返去CMC清locker
我聽到呆左一陣,收線後好唔開心
估唔到件事搞成咁
我真係只可以話我唔好彩同唔小心

返去CMC清locker
果刻真係好有比人辭職既感覺
我之後都返左13B同sister佢地講聲88
雖然係佢地搞成我咁
但禮貌上都要咁做

上到去同ward man講左聲我要走,又同sisiter講
估唔到sister會話唔好意思
其實果時我心諗:你一句說話搞到我成個clinical placement完左
我之時果7個星期努力白費哂,依家都唔知幾時可以畢業
你一句唔好意思又有咩用......你真係覺得唔好意思?
同埋我果陣都心諗佢係咪真係估唔到搞成咁......

之後去補習,補完返home
夜D出左去搵阿Kay同Anson佢地玩
散心~~~