今日9點半返去學校見Prof~~
又見Ellen, Shirely,Regina
傾左2個幾鐘,傾完Regina要我用成個下午去打過份reflective journal
激死我........正xx
我用左兩個幾鐘打過份,之後去飲茶~~
返黎4點再見Regina........話開唔到個file
要我print比佢,但擺明佢無microsoft word
搞錯!!
print完又叫我set learning objective,set完又話我唔夠
要我寫滿一張紙先夠
作文咩!!
作完又改我,其實佢有咩咪講囉
要我寫完又改.....
要我meet 佢既要求
要我一日溫哂DM, HT, COPD, Resp, Stroke (Resp 同Strok係佢加比我既,一個resp 咪等於成個systme.......)
2年既野要我1日溫哂,
上午要我溫書,下午要我上lab
一個人洗咩返學校溫,返lab一個人返黎有咩用
仲有青年人係DM 1定2都唔知
仲要考我!
見到都6點半,趕去補習,補左一個鐘
補完埋去centre~~
去做seeker,學到好多野
之後去食M記
見識到3號、3號、2號、7號、8號食飯既場景
大開眼見 |