今日出左Jondon買野 買左V&G髮泥、鹽水~~~
返黎上網、then 打邊爐......=.=
聽日返A/N更呀~~ 第一次返N更....
今日訓到3點幾起身 起身上網、食生果咁
之後出左街買野 返黎就煮面食~~`
one day finished
今日又返A更啦 返到去又做左一大輪野~~~
之後返home休息下 塞車塞左成個鐘囉><
返黎食左少少野、上網 又去補習啦 搭車訓著左........搞到要搭返mtr返去
補左兩個鐘,補完傾左一個鐘 返到黎都2點 敷返個mask、上網、訓
今朝6點訓到今日下午4點幾 好耐無哄好訓過~~~ 個感覺超正!!
訓醒就食下野、上下網 好耐無試過咁優閒la~~~
聽日又返A更啦~~ 加油!!
今日係除夕,雖然係除夕,但一樣要返工實習
起身煮完野食就去補習 補完就去實習~~途中我仲買左個M記食
實習都係咁上下 今日都叫ok做左好多野 仲執左好多張床=o=
實習完去左MK行同掃街 食左好多野呀~~~XDD