今日又係一樣 訓醒補習,補完去左打邊爐,經住溫中醫........
一早考中文 考完返黎訓 訓到10點 訓醒溫中醫
其實今日無咩好打 訓返11個鐘,訓返夠D 訓醒溫中醫~~ one day pass
P.S. 今日佳句 1)神者可以向神祈禱,那我呢? 2)人,要靠信仰活下去的;。
今日去左補習, 3點半補到5點半
返黎食dinnar 就開始溫書啦 但唔係幾專心
依排好眼訓,坐一坐都訓得著
救命?><
今日考NT 4呀 一早9點半就返學校溫書,講就咁講,但吹水多過咩 2點考,考三個鐘 叫ok la~~過到自己咁啦,應該合格掛
之後去補習,不過好攰 返黎都無咩胃口食野~~