水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 33
累積人氣: 4824
2008 年 11 月 8 日  星期六   清涼


BBq~~~ 愉快 分類: 日記

今日去bbq
11點半就醒左
跟手上網、沖涼、食野、set頭...etc
之後係jondon join埋樂天下齊去
係MTR撞埋阿熙,一齊準時2點到站

去到得一個人:polo
之後等左半個鐘左右,人齊
今次好多人放飛機
差唔多我地圍內玩

跟住分批去買野,我去買凍肉
買齊入去玩~~~
我都係整野同食野多~~
玩到10到,執野過Gpoint~~~

今日可能攰啦~~無咩點飲酒,但好眼訓
所以玩到4點就走人啦~~



2008 年 11 月 7 日  星期五   晴天


CPN 疲倦 分類: 日記

今日出CPN
搭小巴去美孚再轉MTR去Tsue Wan

上到到,9點半先出去
見左4個case
真係咩人都有
有個間屋dirty到.........諗起都想嘔

lunch係荃灣行下
下午又兩個case\

出完就去補習
不過用左幾個字黎訓,........
補完又去深水埗再補過.........
攰死

依家我應該陰虛、寒邪生熱火=o=



2008 年 11 月 6 日  星期四   晴天


呆..... 愉快 分類: 日記

今日自己一個出psy ward~~
都係咁上下~~
做下OT、聽Sammi 01演唱會、Ryles 、lunch、hea下......

之後去補習
1715~2030.....但收得2.5 hrs錢...=o=

回家食飯、幫個學生整ppt........(我都唔明點解要我做埋)
好眼訓呀



2008 年 11 月 5 日  星期三   清涼


2008-11-05 呆滯 分類: 日記

今日實習又遲到
係紅隧果度塞左幾個字........

實習啦
今日有個新証
好psy,咁多人面前除哂衫褲toilet,又想打阿siir.........

實習完去補習,補完回家上網、做功課.etc.........



2008 年 11 月 4 日  星期二   清涼


I?Me?我?水晶? 鬱悶 分類: 日記

今朝一大早就上中醫tut
我地仲要第一組present......=o=
sp far so good la.......

之後去print功課~~then交功課、上堂~~~
訓左半堂~~比尋日有進步架啦
之後上leadership tut~~~
竟然要我做presenter....=o=平時有睇書又唔叫我,今次無睇先叫我=o=
P.S>今日Funny講左句好正:出psy ward真係傷陰陰虛----虛號光陰~~

同oliver、盈盈佢地去食米線~~~
之後上programmer leader meeting.....又訓半堂~~

跟手同oliver去廣東道,我買左條黑耀,佢買左黑耀+一黑一白晶柱
then我去補習~~~
補完回家dinnar~~