水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 4843
2008 年 10 月 9 日  星期四   晴天


思考天~~~ 疲倦 分類: 日記

尋晚唔知咩事,無拉拉失眠
都唔知幾耐無試過失眠啦,成晚都訓唔到
但d 時間又唔難過喎~~~咁先出奇

因為訓得唔好關系,好早就醒左
訓醒上下網,今日lunch係皮蛋瘦肉粥
食完就沖涼出街補習

今日好多call
有個學生傻+蠢+低能+煩
較極都唔識,條線好似為佢一人而服務咁.........

補完就同阿健去食飯
食沙嗲王~~阿健真係好為食~~
個套餐有小食仲要叫多兩個小食~~XD
同佢食飯都傾左好多野~~
我都要諗多D野~~
比如~~我諗野應該要大個D
            說話技巧(e.g 慢、簡潔、望住人、clam down)
            

食完都回家上網打blog



2008 年 10 月 8 日  星期三   清涼


比較空閒的一日 開心 分類: 日記

今日1點鐘就準時醒左
可能尋晚早訓掛(識左阿kenif後個人健康左)
訓醒就煮面食,仲食左個生果

補習補左三個鐘
又對功課、又漫書、又默中英文~~~
好攰
(今日趣事,佢默『渠道縱橫』,佢默左『渠道中環』.......=.=)

默完出MK買野,又買左杯黑珍珠奶茶
回家煮左個意粉食
一日又完



2008 年 10 月 7 日  星期二   清涼


hea的一天 不安 分類: 日記

今日好早就醒左
可能訓得唔太好關系,1點幾就醒左,係床到打左陣機
兩點落床

食左個生果同一片面包(依幾日日日如早=.=)
之後都無咩做,上下網、睇下漫畫、打下機咁
今日就咁比我hea左佢..............



2008 年 10 月 6 日  星期一   清涼


聽日放假,但D時間好似仲難過咁 愉快 分類: 日記

今朝第一堂無上,順勢之後堂leadershop都唔上, skip 個lunch.....一直到NT4先上
不過都唔算太專心聽書~~(因為佢講D野唔考)

上完堂去左補習~~雖然個學生今日放假
但正因為放假,好多功課做
又要默書、又要教佢做report.......
搞到補左兩個半鐘

補完同阿健去食dinnar~~~
我又食口水雞啦~~正~~

之後去左睇衫~~
阿健睇衫個樣真係好認真~~第一次見佢咁認真lor~~xdd

睇完佢落BAR
我就回家~~一日既完結

 

P.S.今日金句

【有著你,令我覺得一切困難,我都有能力跨過去】
【究竟我既人生,係我自己既人生,或是別人的人生?】



2008 年 10 月 5 日  星期日   雨天


2008-10-05 愉快 分類: 日記

今日同尋日一樣
無咩特別

訓到4點幾,起身食生果、豆奶、面包
上網
dinnar
做運動、上網、打blog......

一日又完結