今朝第一堂無上,順勢之後堂leadershop都唔上, skip 個lunch.....一直到NT4先上
不過都唔算太專心聽書~~(因為佢講D野唔考)
上完堂去左補習~~雖然個學生今日放假
但正因為放假,好多功課做
又要默書、又要教佢做report.......
搞到補左兩個半鐘
補完同阿健去食dinnar~~~
我又食口水雞啦~~正~~
之後去左睇衫~~
阿健睇衫個樣真係好認真~~第一次見佢咁認真lor~~xdd
睇完佢落BAR
我就回家~~一日既完結
P.S.今日金句
【有著你,令我覺得一切困難,我都有能力跨過去】
【究竟我既人生,係我自己既人生,或是別人的人生?】 |