水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 32
累積人氣: 4823
2008 年 8 月 22 日  星期五   颱風


小說金句--《即使世界將我們遺忘》 分類: 晶夢心情

小說金句
『我只是,不捨得不愛下去而已。』
『就像喜歡一個人一樣,你要永遠記得當初喜歡他的時候,他給你的是一份怎樣的感覺,那麼愛情才能歷久當新。』
『或者你覺得你不是我的誰,但在我心裡,你卻是我最愛的人!』
『我們都知道求不得是痛的,卻不知道原來無法付出更痛。』小說金句
我只是,不捨得不愛下去而已。』
『就像喜歡一個人一樣,你要永遠記得當初喜歡他的時候,他給你的是一份怎樣的感覺,那麼愛情才能歷久當新。』
『或者你覺得你不是我的誰,但在我心裡,你卻是我最愛的人!』
『我們都知道求不得是痛的,卻不知道原來無法付出更痛。』



2008 年 8 月 21 日  星期四   陰天


3號風球,唔知聽日會唔會8號呢 分類: 日記

 今日兩點一訓醒就比媽咪叫左去飲茶
但飲還飲,我都沖左涼、上左網先去
去到都3點半,細佬同佢個fd已經食到一半
我食埋到4點都去補習啦

今日補習又無咩做
睇下書、訓下、呆下又4個鐘

補完打比小威傾計
返黎煮左個意粉食
順便睇網上小說

夜少少就做埋sit up、上網、訓lu~~



2008 年 8 月 20 日  星期三   晴天


又去左cafe啦~~唔知點解今日好攰 疲倦 分類: 日記

 今日12點幾先起身~~
起身打比小威啦~~~(今日約左佢.....或者可以講......比佢升左上台=o=)
之後沖涼、上網、食左少少野
跟住佢打黎話個meeting三點改成三點半,.........
原因係.....佢會遲到

之後等到3點4佢都未打黎
我再打比佢,點知原來佢出左門口.........><
咁我都即刻出黎~~~

出到MK,行左陣瓊華同Chice之堡~~
跟住上左cafe啦~~今次依間都ok~~
最搞笑係當Shingo同阿朗出左去食煙既時候
小威又想出去,想問個waitress借拖鞋
waiteress:你係咪想出去食煙?
小威:係呀!
waitress:其實依度食得煙架
之後見到小威啞哂~~~hah

跟住幫阿鬼占卜~~佢都話好準
then教埋小威其他細牌~~~
9點幾就走左,又去左食口水雞~正~~

之後小威佢地唱K
我同shingo就回家



2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


補左3個半鐘~~精神虛脫 愉快 分類: 日記

 今日12點半較鬧鐘醒左,但好眼訓,所以成1點先落床
之後都係沖涼、煮面食,
今日試左個新面---日式醬汁撈面~~一般姐
之後上多陣網就出左去補習

3點9補完7點3.......
3個半鐘........補左3個半鐘~~精神虛脫.....
之後搭車回家,落車墓仔先打比我,預我出MK
反正無野做,所以都出左去
去左K2睇衫,我都買左件衫~~^^
之後食埋dinnar就走人啦~~

回家同阿峰傾msn
同小威、Shingo傾電話~~
搞到依家先訓><



2008 年 8 月 18 日  星期一   酷熱


又係無所事事既一日 呆滯 分類: 日記

 今朝6點幾比阿峰個長途電話打黎醒左陣
同佢傾左陣計~~我諗佢應該ok 掛~~

之後再訓過,訓到3點左右醒左醒
打左陣機,之後又訓過.......=.=!!

跟住到6點幾先再醒~~
醒左都係打機、睇漫畫咁~~
夜少少(9點幾)就沖涼換衫出去同屋企人食飯~~
食完返到黎都差唔多11點
之後上下網、msn、做運動,幫人網上占卜咁樣~~
咁樣又一日......