今日12點幾先起身~~
起身打比小威啦~~~(今日約左佢.....或者可以講......比佢升左上台=o=)
之後沖涼、上網、食左少少野
跟住佢打黎話個meeting三點改成三點半,.........
原因係.....佢會遲到
之後等到3點4佢都未打黎
我再打比佢,點知原來佢出左門口.........><
咁我都即刻出黎~~~
出到MK,行左陣瓊華同Chice之堡~~
跟住上左cafe啦~~今次依間都ok~~
最搞笑係當Shingo同阿朗出左去食煙既時候
小威又想出去,想問個waitress借拖鞋
waiteress:你係咪想出去食煙?
小威:係呀!
waitress:其實依度食得煙架
之後見到小威啞哂~~~hah
跟住幫阿鬼占卜~~佢都話好準
then教埋小威其他細牌~~~
9點幾就走左,又去左食口水雞~正~~
之後小威佢地唱K
我同shingo就回家
|