訓到兩點起身,因為今日要返學校開FYP
又因為減肥關系,所以無食野,食左個蘋果咋
之後個家長又打黎
頂.....尋晚打左幾次比佢又唔聽,次次即日打黎,真係隨傳隨到咩
佢話叫我開完會去補習wor
今日開會又係,5點開到6點半
但有半個鐘之上係拎黎傾計既....=.=!
今次既野食係澳門既凰梨酥
(唔知點解次次有唔同地方手信食....=o=
今次澳門,上兩次台灣........)
開完會去左尖咀買D敷料,今日係clinical 配左包旅行用藥,以避不時之需
入面仲有止嘔藥,可以比某人當暈浪藥食~~~
之後出左MK
同Donald 食飯~~今日食左三文魚焗飯~~
(P.S.補習??我最後無去到~~唔想返嘛><)
去左買枝電筒(又係去camp 用的),四圍行下,食左燒八爪魚丸
仲撞到昌昌、阿熙、阿銘、阿銘bf~~又撞到咁多人,疑Donald串我行街都撞到咁多人....
之後去左K2買衫,今季D衫一般姐~~我買左件恤衫~~
then*搭車返黎,,,
返黎上網睇漫畫,睇完《妙手小廚師啦》
今日仲睇埋《Hunter X Hunter》~~所以搞到咁夜
做左陣sit up就沖涼回post打 blog 訓啦~~~
P.S.
今日有D諗過做返三年前既自己......
|