今朝5點先訓,6點9就醒左......都唔知叫唔叫有訓過=.=
訓醒誇黎左沖涼煮面食
點知原來預早左,仲有時間打陣機先換衫出去
8點半出門口搭小巴上Poly(好攰好眼訓,今日唔行上去啦><)
之後同同學(Oliver)去Library primt D資料
跟住搭車去東區醫院......
點知...........
我地miss 左個站,搞到我地要搭返taxi上醫院
10點15分上到去
去到都差唔多人齊,就上左病房見經理佢地
但佢地好忙都唔得閒理我地
我地幾個同學各自做野,等到10點8先得閒理我地......=o=
跟住開會~~d 阿sir好似好明白我地個Miss有幾煩咁
今次開會真係似開會
開到11點半左右完,之後我地都散
依個時間小威先打比我,原來佢今日去左剪頭髮
(唔知剪成點呢~~~好想睇呀XD)
佢話今日應該唔出黎,不過會再contact
我就去左MK搵Shingo同呀峰
仲撞到阿鬼tim
之後同阿峰行MK我地仲去左上次間蘭桂訪冰室食野
今次我叫左三杯雞炒河,呀峰就叫左牛肉湯河
個炒河ok,不過我唔like D九層塔味
呀峰個湯河望落就ok正,牛肉岩岩熟
食完打比小威......無人聽,訓左掛....(我估)
跟住我地繼續行MK
陪佢買左好多野,又衫又褲又頸巾.......勁
仲撞到墓仔~~
發覺好多鋪頭都on sale,搵日真係要去買衫
本來我想去食煎釀三寶,可惜唔係岩岩炸起所以無食到
再之後都回家lu
P.S.
今日金句:
好想拖實你的手
一旦拖到你的手,就不想放手
一旦拖到你的手,就想拖到最後
P.S.今日醫院影既相XD(最後果張唔係醫院,大家估下係邊~~)
 |