水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 4
累積人氣: 4847
2008 年 8 月 17 日  星期日   酷熱


.................... 傷心 分類: 日記

 今日訓到1點幾~~
比呀峰個電話叫醒左~~
唔知點解佢打黎果一刻雖然無來電~~
但我估到係佢打黎~~XDD
(依排D第六感同直覺提升左XDD)
同佢傾左陣~~原來今朝掛住同佢傾搞到佢miss左班機~~
(Sorry ar~~呀峰~~)

之後有諗過再訓
但媽咪打黎問我去唔去飲茶~~
(其實我想講,果刻我媽咪其實係個廳,但我唔明點解問我要打我手提囉!?
仲要我間房都有電話,又唔打我間房....=o=........唔明X10000)

訓醒沖涼上左陣網,換完衫就出去
2點幾飲到3點幾
飲完返home就打比Shingo同小威想約佢地~~
一個都岩岩飲完茶,一個就訓緊~~邊個飲茶邊個訓緊大家自己估下啦~~XDD)

之後hea左陣~~打左陣機同睇漫畫~~
6點幾出門口~~出到去join Shingo~~
果刻小威先話唔黎........唉........
跟住我同Shingo就上左cafe傾計加占卜~~~
都玩到11點幾先走~~
之後我都搭車回家lu~~~

返home就上網、打機、同睇漫畫~~
今日終於睇完《驅魔少年》lu~~等緊佢更新~~



2008 年 8 月 16 日  星期六   晴天


新記錄:訓左20小時~~~ 無奈 分類: 日記

尋日下午7點幾訓~~~
一訓,就訓到今日下午三點~~
訓醒果刻有幾個感覺:喉嚨好乾、好肚餓、D肉好酸痛
訓左幾耐??新記錄:20hrs~~~

其實中途醒左幾次既~~
11點左右Donson打過黎,但我訓緊,佢叫我訓醒打比佢;
2點幾Shingo打黎,知我訓緊,由我訓
8點幾呀打黎,佢上機啦~~陪佢傾左成個鐘計到最後一刻~~好唔捨得佢呀><
2點幾我好似醒過一次,但再訓
3點幾,真係醒啦,醒既原因我都唔係好記得,唔知係訓夠定餓醒定想飲水.......

訓醒之後上下網、食左個生果
唔知係咪餓得太耐,個胃有D唔舒服,又唔太想食野
之後到5~6點先煮左個胡椒湯面~~正!

之後都係上網打下機、睇下漫畫咁
夜少少阿熙、B神都有打黎問我落唔落bar~~我話應該落
所以晚餐食左手撕雞湯面後就沖涼換衫出去
去到都差唔多12點,坐到1點就走啦~~
其實今晚一般多人,但見個個都玩得幾開心咁~~

返到黎
又係上網、睇漫畫~~
依家訓lu~~~



2008 年 8 月 15 日  星期五   晴天


超眼訓的一日 睡著 分類: 日記

咁尋日講到今朝去補習
補完都11點半
之後出左MK同呀峰行陣
(其實佢黎到都12點半~1點)
行左陣,1點半過去佐敦同媽咪去醫護協會買野
見到d月餅有disount,好想買tim
之後買到2點半左右走啦
佢地痴架,我媽咪同我Aunt各買左幾百蚊野
一人兩大袋咁走..........

之後返到黎
Shingo上左黎占卜
不過我好肚餓,所以煮左個炒飲食先
Shingo一見我拎個飲入黎,文到好香,即刻話要食XDD
之後食完占卜
占占下我攰到差唔多訓左
占完都差唔多7點.....
跟住Shingo都走,我就開始我既長眠,.........



2008 年 8 月 14 日  星期四   晴天


2008-08-14 分類: 日記

 今日本來就2點要醒既
不過唔知點解2點7先醒~~
所以訓醒好匆忙咁沖涼、煮麵食~~
之後就出去補習社啦~~~


今日Mk大塞車呀~~搞到我遲左2個字到
(其實仲有個原因既~~不過唔講啦~~)
今日補習都唔算忙,得幾個call
但D學生呢......嘔血咁濟......
其餘時間都係訓同睇書

9點補完出左MK等小威
小威佢地10點9先到........=o=
之後去左影貼紙相~~食味千~~跟住就唱K
唱完再食早餐~~~
小威好勁呀!!一個扭扭蛋早餐仲加多個魚柳包......仲要食得哂~~~

之後我地散
我搭車回家沖涼、上網
依家出去補習啦



2008 年 8 月 13 日  星期三   晴天


眼訓的一天 睡著 分類: 日記

今朝5點先訓,6點9就醒左......都唔知叫唔叫有訓過=.=
訓醒誇黎左沖涼煮面食
點知原來預早左,仲有時間打陣機先換衫出去
8點半出門口搭小巴上Poly(好攰好眼訓,今日唔行上去啦><)
之後同同學(Oliver)去Library primt D資料
跟住搭車去東區醫院......
點知...........
我地miss 左個站,搞到我地要搭返taxi上醫院

10點15分上到去
去到都差唔多人齊,就上左病房見經理佢地
但佢地好忙都唔得閒理我地
我地幾個同學各自做野,等到10點8先得閒理我地......=o=
跟住開會~~d 阿sir好似好明白我地個Miss有幾煩咁
今次開會真係似開會
開到11點半左右完,之後我地都散
依個時間小威先打比我,原來佢今日去左剪頭髮
(唔知剪成點呢~~~好想睇呀XD)
佢話今日應該唔出黎,不過會再contact

我就去左MK搵Shingo同呀峰
仲撞到阿鬼tim
之後同阿峰行MK我地仲去左上次間蘭桂訪冰室食野
今次我叫左三杯雞炒河,呀峰就叫左牛肉湯河
個炒河ok,不過我唔like D九層塔味
呀峰個湯河望落就ok正,牛肉岩岩熟
食完打比小威......無人聽,訓左掛....(我估)
跟住我地繼續行MK
陪佢買左好多野,又衫又褲又頸巾.......勁
仲撞到墓仔~~
發覺好多鋪頭都on sale,搵日真係要去買衫
本來我想去食煎釀三寶,可惜唔係岩岩炸起所以無食到
再之後都回家lu

P.S.
今日金句:
好想拖實你的手
一旦拖到你的手,就不想放手
一旦拖到你的手,就想拖到最後

 

P.S.今日醫院影既相XD(最後果張唔係醫院,大家估下係邊~~)