唱完K,就去左大排檔飲早茶
仲見到個痴線婆~~~我地請佢食野佢都唔會,仲鬧我地tim
食完經過小販,買左D白蘭花,點知原來我對白蘭花敏感,搞到我又紅又腫.......
之後去左小威,幫小威細妹同阿怡占卜
又教佢地靈擺~~
跟住無野做,無聊到同小威兩個猜Volka,真係無聊到我地
1點幾搭車出左九龍城
食左期待以久既 二丁目咖哩飯
咖哩就一般,但D炸物好正!!!!好好食

經住出左佐敦香港塔羅中心陪小威買牌
果度個姐姐好勁
靈動數字講中我好多野..........(小威同shingo都好中,小威仲要超中超中 tim)
(話我就細個好重成敗得失,依家好要權威、好要power,有時好固執,開始坐唔定,,,,etc)
最後小威買左副Rider細牌,我都買左本靈氣書
準備遲D教小威同shingo靈氣
跟住出左MK,去左朗豪坊,豬仔還錢比我
陪小威買左本講塔羅既書
then又出返TST 同shingo上cafe占卜
shingo又擺我上神主台,叫我幫佢個fd解牌,佢都話我好準,順便幫佢睇下相咁
又開始認真教小威Tarot,今日教左佢22張主牌同14張權杖牌先
因為真係好攰好攰.......攰到我真係想訓下sofa唔郁,飯都唔想拎起黎食
教完都散lu~~~~~~~ |