今日中午12點同下午2點比d 電話整醒左幾次
之後4點又比電話整醒埋
起身就食生果、上網.......hea下
本來想出街的
但無人陪
一直hea到夜晚10點左右
就出去Mk食韓燒
順便幫細佬farewell~~~佢又返美國lu.......
跟住落左bar
去左新場
今日都幾多人(我指我地果邊)
見返好多少見/無見好耐既fd
今晚唔算飲左好多~~因因為聽日要返學
玩到5點幾
我就走啦
點知搭錯車囉~~袈車原來唔經紅磡
搞到我要係mk轉車.......
返到黎沖涼、上網
岩岩先上完
依家都唔知訓唔訓好,,,,,,,,, |