水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 40
累積人氣: 4831
2008 年 9 月 24 日  星期三   颱風


變返3號風球.........但對我有害無益 鬱悶 分類: 日記

今日—早已經比人打黎嘈醒
到左11點半起身~~終於精神返D
一起身第一件事開電視..........3號風球
姐係我又要開會返補習啦,,,,,,,

煮野食、沖涼、上網
上網先發覺今朝d 學生係唔洗返的.....=.=(姐係我補習唔洗對功課,仲悶)

2點返到學校開會
個個同學都好勁,做左好多野.......
佢地真係搵得好祥細~~勁過偵探囉~~
開到4點幾、終於傾完,分工~~(今晚返去又要忙ppt 啦...T.T)

開完會去補習
回、默下書、講下書、又兩個鐘

補完回家
又自己煮飯食
爆爆豬頸肉、番茄蛋、炒豆腐、生菜湯~~
食完就開始忙powerpint~~
忙到我3點先整完
(搞左我幾個鐘=o=)



2008 年 9 月 23 日  星期二   晴天


8號風球的一天 疲倦 分類: 日記

今日又係早起星期二
雖然好眼訓,但都整得好快
起得切搭屋苑巴士
唔洗行xdd

上堂........不知幾眼訓,差唔多無聽到書咁
之後有一個鐘break,我都拎左黎訓
訓返陣,好返d
之後再上堂都無訓lu

上完去左食lunch
跟住去補習
但學生又同我hea......=.=
激氣~~好彩都教得切

then 去左MK搵豬仔,應承幫佢開電話台
去到MK,佢先話係鑽石山......(我岩岩先係鑽石山出MK)
之後返到鑽石山,陪佢開卡
都搞左幾耐,其間終於打8號風球
可惜對我黎講無意思

搞完就走啦
見到Leo濕哂...........不過佢同以前差唔多~~^^
返到home,又食左雞肉面、做ppt........
依家訓啦,今日想早d 訓,好眼訓呀



2008 年 9 月 22 日  星期一   晴天


今日食左泰國菜~~~ 滿足 分類: 日記

今日本來應該8點鐘醒,但我成8點50分先醒,,,,,,,,,
醒先知死得
拿拿聲起身沖涼.......但一開......停電囉.........=o=
好彩之後整返好........
之後返學........今日好熱囉

上堂係度恰眼訓,又走左堂
無咩精神上堂

上完之後去左補習
跟住同Kenif去左食秦國菜~~小曼谷
都幾好味

跟住回家、上下網就訓
今日好眼訓



2008 年 9 月 21 日  星期日   晴天


3x個鐘無訓..... 愉快 分類: 日記

成晚無訓,今朝9點就返到學校上自衛術
都幾好玩,學左好多野
解手、解cool頸、解熊抱、教穴位
原來有人唔可以雙腳貼地蹲低架喎..........
上到1點,去cc print note

之後回家,熱爆
沖涼、上網咁
雖然成晚無訓,又唔係好眼訓咁,係攰d
咁樣一直到晚飯
一陣睇埋家好月圓都去訓lu



2008 年 9 月 20 日  星期六   晴天


成晚無訓.......一陣又要返學校...... 疲倦 分類: 日記

今日中午12點同下午2點比d 電話整醒左幾次
之後4點又比電話整醒埋

起身就食生果、上網.......hea下
本來想出街的
但無人陪

一直hea到夜晚10點左右
就出去Mk食韓燒
順便幫細佬farewell~~~佢又返美國lu.......

跟住落左bar
去左新場
今日都幾多人(我指我地果邊)
見返好多少見/無見好耐既fd
今晚唔算飲左好多~~因因為聽日要返學
玩到5點幾
我就走啦
點知搭錯車囉~~袈車原來唔經紅磡
搞到我要係mk轉車.......

返到黎沖涼、上網
岩岩先上完
依家都唔知訓唔訓好,,,,,,,,,