水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 1
累積人氣: 4833
2008 年 9 月 9 日  星期二   酷熱


由朝做到晚.........真係無氣......... 疲倦 分類: 日記

 

今朝又係中醫tut, 6:30就醒左
勁眼訓囉~~~好彩小威打黎叫醒我~~叫醒D咁
面包+蘋果做早餐、沖涼上網返學

中醫tut一如我所料ok 無聊,好多野我都估到同識
不過學左兩個穴位~~
之後一個鐘break去左library、整學生八達通、print notes
then 中醫 lecture..........悶+hea,我自己睇書
跟住Leadership tut.........又係無聊爆,好多人無prepare,搞到好似得幾個人做咁
Lunch......終於可以rest 下
有時間整埋學生會會員証.......
之後2點半programmer leader meeting...........上左,但同無上無分別
跟住就開FYP meeting.........開左兩個鐘........攰到爆.........勁多野做、但好驚個FYP 爛尾

7點8補習,已經無咩氣.......
補完回家自己煮面食~~~始終都係自己煮好食D~~XD
食完睇左阿峰推介既《春風物語》,我終於明白點解阿峰咁推介同要我去睇~~thx
希望我都可惜好似入面果主角咁~~~



2008 年 9 月 8 日  星期一   時晴時雨


今日買左個香薰爐呀~~ 疲倦 分類: 日記

 今朝又要返學~~8點起身,但成8點半先落床
返到學校PRINT NOTES、上堂
NT lab 都OK
但Leadership 就好悶......訓左一半,走左一半堂
之後lunch~~再之後上堂( NT )

之後同oliver去左MK
我地買左香薰爐~~then 同佢去朗豪坊買野
跟住我都去補習啦

7點去到,個學生8點先黎
補到10點,之後仲要教佢作文
姐係我加埋去左3個半鐘、但收得兩個鐘錢.........><

返黎都攰到咩咁,食飯都無力~~



2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


訓左半日,仲唔夠訓 睡著 分類: 日記

 講到今朝差唔多9~10點先訓
一訓就訓到今晚8點幾(中途4點醒過一次)
訓醒既原因係比屋企人嘈醒

訓醒上左陣網
之後陪屋企人去食飯
今次間餐館第一次去
比我想象中ok~~下次可以再去試下

食完返黎上網
睇黑糖群俠傳、做運動
聽日又要返學><



2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


今日到墓仔生日~~~ 開心 分類: 日記

 尋晚同B神佢地慶祝生日,玩到今朝
返黎再陪Donson傾計~~到8點幾先訓

1點比屋企人叫醒去飲茶
飯完回家都4點幾
上多陣網,因為好眼訓既關系~~又訓返一個鐘

5點幾6點醒
起身上網、沖涼換衫~~
8點出到mk~今日到墓仔生日~~~去唱k
今晚有9個人左右
都玩得OK 開心
(最差就係個條友,又頭唱到尾,又不停插歌......)

一直唱到今朝
之後同b神、鴉片、阿清去食早餐同傾計
傾左起碼一個鐘

傾完返屋企沖涼
沖完即訓,勁眼訓囉



2008 年 9 月 5 日  星期五   和暖


祝B神生日快樂~~XD 愉快 分類: 日記

 今日一樣要補習~~so~11點起身....
但又懶到11點8先落床~~
但可能唔夠既關系,所以沖完涼煮左個面都食唔哂......

1點3出去補習,我搭車眼訓到訓著左
明明仲有個站就要落,都想訓多陣.......結果.....miss左個站
要我行返上去(行死我><)
4點3補完~~~

5點~~回到家
then~~上下網
7點幾訓左陣~~8點醒...but.....我又係懶到8點9先落床(勁眼訓.......)
起身、沖涼、上網、幫人占卜、換衫、set頭..etc
10點出門口過CWB.......
去到買左個M記食,再上G-point~~

【今日B神生日】~~
都玩得好開心呀~~不過.B神比人隊左好多
聽落話6x杯...係度諗緊下個月我搞生日點算........會唔會一樣比人隊咁多
今日又識到D新fd
玩到5點有右,去食早餐~~~
之後搭車回家~~好眼訓呢~~~~~
聽日仲要墓仔生日~~都唔知去唔去好