水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 35
累積人氣: 4826
2008 年 9 月 19 日  星期五   晴天


又係忙爆既星期五 分類: 日記

一朝6點9就醒
但又訓返......7點8先落床(遲哂大到).......
起身上網、沖涼、煮左個粥食~~~~
但都同阿峰傾左陣

跟住就拿拿聲出門口~~
但8達通又無錢~~又要禁錢增值.........(勁麻煩=.=)
去到東區醫院都9點10

去到報到,有個case可以做interview
但去到病床又搵唔到佢~~
阿sir話佢去左睇電視~~~等左9個字~~
都唔見人~~就決定去電視房搵佢~~
同佢傾完,佢好似唔想做咁~~但又簽consent form~~
之後問電話又唔比、一開始問佢佢又話唔做,......
最後refuse .......(頂!!!!!!!!!!!)
之後又等多半鐘,再問阿sir,.......佢話無架啦~~~(早D講嘛,我早D走嘛..........)

之後去左觀塘同豬仔去觀塘ive食lunch同拎資料
then去補習..........
補完就去長沙灣補習社補~~~
今日勁多call,下下一訓就有call.......激死
d 問題又無聊.........低能架

補完回家散哂
野都唔想食
12點幾阿hin打黎約我食宵夜......
去左食車仔麵~~~

食完返黎上網、沖涼....etc



2008 年 9 月 18 日  星期四   晴天


9月18日 分類: 日記

今日比幾個電話嘈醒
醒完又訓、訓完又醒
2點起身、煮左個麻婆豆腐、芝士炒蛋....配飯食

之後去補習
今日ok啦
用4個鐘睇 the Tripping Point.......
睇死我=.=

之後回家
煮左上海麵........
今日又無無聊聊咁過



2008 年 9 月 17 日  星期三   晴天


打電話、補習、買衫....... 分類: 日記

今朝9點幾專登起身打電話比個pt......做research....
之後訓返........

再跟住就1點醒....
起身煮野食.......今日終於食返個胡椒湯麵~~正!!
之後上網、同阿峰傾陣msn
then 去補習

去果陣打唔到比個學生家長
好彩等左一陣都打到........(我幾驚有排等......)

補完返左home
8點半就落左街
約左阿sum去睇衫、食飯~~
比人話我地似兩兄弟,又話阿sum個口大~~~XDDD

跟住回家、上網、做運動、.etc



2008 年 9 月 16 日  星期二   晴天


又唔夠訓+忙既一日 分類: 日記

今朝又係好早醒左,勁眼訓囉
返到學校上堂,第一堂都ok既
之後一個break,去左做online PBL
Then 上中醫堂,太眼訓......所以都係訓左
之後上leadership tut.....都唔明點解我變左;eader咁,差唔多我講哂
跟住lunch同FYP meeting.......又係無聊過

開完會去補習
補完同豬仔去左MK食飯同睇衫.......點知間鋪無開.....頂......

跟住就回家做野啦
好攰好眼訓呀



2008 年 9 月 15 日  星期一   晴天


依幾日都唔夠訓 愉快 分類: 日記

尋晚5點幾先訓,今日12點比阿森打黎叫醒
之後2點再打黎,約我出去
3點幾出左去行
行左商場、M記食野、去海邊睇人釣魚

之後6點幾回家,開始執look去飲
今日都執得自己幾靚仔xddd
去到酒樓
有個fd話我似棒棒堂
有人話我又瘦左
有人我個樣細過我細佬

飲完就回家啦~~~
今日勁攰