今日又因為好多野做關系,好早就醒左
10點醒左,沖涼後就一邊上網一邊食尋日個皇冠紅豆包
11點換完衫出門口
一出去,媽咪由上而下再由下而上望左我幾眼,就話:『去邊呀?』
我:『補習囉!』
媽咪『補習著到咁靚』............(今日著左新衫,藍色的,我好少著依隻色既衫...haha)
之後去搵Shingo,傾左幾句
一去到,Shingo:「新look 呀!?」,..........(........無奈)
之後補習,補左三個鐘,終於教哂個學生做完暑假作業
補完出佐敦,本來想去塔羅中心,但Shingo未到,我就返左Poly食左個tea
(點解唔見小威??大家估下.....答案好易估到的)
之後shingo黎到,一齊上左去
又同姐姐傾計,Shingo又心大心細咁揀牌....(嚴過佢揀仔xddd)
我都睇到第二到牌好鍾意,但我都係想買上次睇果副....
幾經辛苦Shingo下定決心買牌後,我都買同一副
點知.......得返一副......所以讓左比Shingo先.........T.T
之後出左MK傾計、行街......etc
之後歸家上網、沖涼..etc
好攰呀!!—要訓啦!!
聽日又要開ZFYP,仲要1030.....姐係我830要醒........想死......orz
|