水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 22
累積人氣: 4813
2008 年 8 月 26 日  星期二   酷熱


又去左塔羅中心,但買唔到牌....無貨...... 疲倦 分類: 日記

 今日又因為好多野做關系,好早就醒左
10點醒左,沖涼後就一邊上網一邊食尋日個皇冠紅豆包
11點換完衫出門口
一出去,媽咪由上而下再由下而上望左我幾眼,就話:『去邊呀?』
我:『補習囉!』
媽咪『補習著到咁靚』............(今日著左新衫,藍色的,我好少著依隻色既衫...haha)

之後去搵Shingo,傾左幾句
一去到,Shingo:「新look 呀!?」,..........(........無奈)

之後補習,補左三個鐘,終於教哂個學生做完暑假作業
補完出佐敦,本來想去塔羅中心,但Shingo未到,我就返左Poly食左個tea
(點解唔見小威??大家估下.....答案好易估到的)
之後shingo黎到,一齊上左去
又同姐姐傾計,Shingo又心大心細咁揀牌....(嚴過佢揀仔xddd)
我都睇到第二到牌好鍾意,但我都係想買上次睇果副....
幾經辛苦Shingo下定決心買牌後,我都買同一副
點知.......得返一副......所以讓左比Shingo先.........T.T

之後出左MK傾計、行街......etc
之後歸家上網、沖涼..etc
好攰呀!!—要訓啦!!
聽日又要開ZFYP,仲要1030.....姐係我830要醒........想死......orz



2008 年 8 月 25 日  星期一   酷熱


踩兩場補習~~~ 疲倦 分類: 日記

 今日因為要踩兩場補習既關系
11點半就醒左....雖然攤到12點先落床
起身就沖涼,求其煮左個公仔面食~~
then 上下網~~之後家長話打遲半個鐘....=o=

咁2點開始補~~補到4點~~
之後搭bus轉MTR~~中途買到我最愛既紅豆皇冠包~~
順便打比小威~~~
佢地竟然去睇戲><
激氣....無我份......

之後5點去補習社~~
買左個M記食....(今日食左好多野=o=)
今日都係無咩call......
最激氣係有個學生....n同h, i同l都唔識分
一句野一個個字串比我聽可以無分隔.....
(姐係 fillinblank/ thisismyhouse 咁樣)

補完就回家,返黎煮左個湯飯食
跟住做下運動、上下網、msn.......
依家訓啦~~~聽日又要早起......(一日比一日早=o=)



剪左頭 滿足 分類: 日記

 今朝9點幾先訓~
但唔知點訓得唔好....訓下醒下....
又發左好多夢........我仲未知有咩含意.....

到左3點幾頂唔順醒左
其實唔算好想醒,但又訓得唔好咁....怪怪的....

訓醒上左陣網,就出左街剪頭
都剪得幾好
簡單但幾襯我~~~
其實有諗過染多次~~但Donson話今年興自然色~~而且我未知幾時實習~~
所以都係hold住先~~

剪完去左書局睇書~~
跟住就返左屋企食野
睇下漫畫、上下網、msn下....又一日



2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


今日又落左bar la*~~~ 滿足 分類: 日記

今日三點幾比細佬同媽咪傾計+洛天打黎問我落唔落bar 醒左次~~之後訓返~~
四點幾~~Shingo上黎~~醒左
之後同Shingo傾下計、占下卜~~傾下傾下今晚話可能落bar~~
打比小威.....訓緊(=o=!!又訓)...無人聽 

之後上網睇漫畫、等Shingo同小威既回覆
到左9點幾小威終於醒左,之後決定落bar~~
沖完涼10點出門口~~~出去先發覺唔記得帶銀包...又返去拎返
但出去CWB都係我最早到~~
去左another睇衫~~~今季既衫一般姐~~~
到左11點幾終於人齊,去左食dinnar(你話宵夜都得既..........)

食完上左G-point~~~爆場.......(-_-!!)
所以轉左去Playground
我地幾個一齊傾下計、飲下
去到中途小威同Tommy左傾計、阿朗醉左、Shingo又要走......
.......都唔知點咁~~~
好彩最後佢地都無事
玩到5點幾,跟住去M記食早餐~~
食完回家lu*~~~

P.S.
今日睇到自己張相
唔知點解果一刻覺得自己好假
究竟......邊個先係真既我??? 



2008 年 8 月 22 日  星期五   颱風


9號風球的日子 呆滯 分類: 日記

 今日本來要去補習的
但我1030訓醒,開電視睇~~~8號風球~~唔使返~~
雖然之後為保險1230都醒多次,但醒左,諗左諗,電視都無開就訓返

訓醒都已經係4點幾
食左D生果~上左陣網~
跟住打左比小威~~通左但無人應~~第二次打就唔通
唔知咩事呢??

今日網終將編網上小說睇完
好正~~講吸血鬼的~~
夜D食完dinnar又將尋日本小說睇埋~~~

之後都係上下網、hea、同msn
今日好悶呀!!!

P.S.小說金句
『我只是,不捨得不愛下去而已。』
『就像喜歡一個人一樣,你要永遠記得當初喜歡他的時候,他給你的是一份怎樣的感覺,那麼愛情才能歷久當新。』
『或者你覺得你不是我的誰,但在我心裡,你卻是我最愛的人!』
『我們都知道求不得是痛的,卻不知道原來無法付出更痛。』