水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 29
累積人氣: 4820
2008 年 9 月 14 日  星期日   晴天


又唔夠訓的一天 分類: 日記

今朝7點半訓,訓到3點醒
本來check下sms 同voice mail 就訓
咁岩阿峰打黎,傾左幾句,佢都去左飲酒,haha

之後想再訓返
但醒左一半.......
所以決定上網回post、打blog先訓
但跟住阿森打黎,同佢傾計
傾左成日,但我邊傾邊攤在係床上.......
成日都係傾電話、上網、最後無訓到..........



2008 年 9 月 13 日  星期六   酷熱


忙爆~~攰爆~~醉爆的中秋一日 開心 分類: 日記

 今日12點就醒左(好多節目)
訓醒就去左上網、沖涼、換衫、set 頭...

2點半出門口去荃灣(今日mib中秋BBQ meeting)
去到見到已經有一部人到左
但搞手阿浪就不知所綜....(又要大家等佢一個=o=)
之後終於見人,但就話霸唔到爐,都唔知霸爐果個點做野既
(之後先知佢3點先去霸爐,咁實霸唔到啦.......激氣+無奈)
之後傾左好耐,最後改去第二個無人去既沙灘(想知點解無人去,睇埋落去就知........=.=)
then 去買野食啦,分兩班人去買
之後就搭車去沙灘
【原本應該3點集合,4點半去到沙灘;依家就3點集合,4點半人齊,6點2上車..........】
去到個沙灘........真係咩人都無,但弊連燒烤爐都無.........
最後要我地自己切爐.........
But最後都係得我一個切..........我第一次切爐囉!!!!
要自己搬石、堆石、切爐、起炭、起爐........一手包辦.....(連擺野食張台都係我搭的...........=.=!!)
其他人就行行企企、上出玩蠟燭,諗返起都嬲
搞到7,8點先開始燒,仲要有D人又係自己唔燒等人燒.........
9點幾左右有D唔想見既人黎左,我都差唔多走

Then出CWB落bar
今晚Racheal 生日
一黎就飲左幾杯,又同家俊狂猜
2點幾已經嘔左兩次~~之後就訓左
好似第一次係bar醉到訓.........
4點幾醒返,6點就走人

返到屋企想訓,
但訓唔到,又嘔多次,之後先訓到

成日都好忙好攰...........

 



做左成日........超攰.....仲要唔見左戒指 傷心 分類: 日記

 今朝一朝6點9就醒左
但成7點8先落床.........無法啦,真係好攰
起身沖涼、上網
之後搭車去東區醫院

9:30去到,去到同D staff打個招呼
之後去canteen 睇D問卷,跟住睇書
11點半接到call 以 case,就上返去同patient interview
個伯伯成日扯左去第二度,有一半時間都係佢講以前既野.........
做完就走啦

之後去左荷李活廣場行下、睇書
跟住2點8開始補習
補個半鐘~~

補完又拿拿聲去補習社
中途買左個M記食~~9成日無食過野呀><)
今日補習社都好free........
但D時間過得好慢咁.......
我睇下書、訓下、hea下,仲有大把時間剩........

好不容易補完,其實想去MK行下買太陽眼鏡架!
但無人陪
So 最後都係返屋企.........
今晚又係自己煮,今晚既晚餐係【豆腐雞肉巾】(4人都係自己煮)
煮完上下網、hea下
Then 發覺我隻戒指唔見左,好唔開心



2008 年 9 月 12 日  星期五   晴天


自己做緊咩...=o= 呆滯 分類: 日記

 今日中午1點幾就比媽咪叫醒,問我去唔去飲茶
(又係咁,明明係廳都要打電話比我.=o=)
但我直到1點半先落床
上下網、洗面、同阿峰msn......2點半先出門口
去到佢地都食左一半,我食埋都差唔多3點半
之後見d 時間唔拖唔水,就陪媽咪去左四圍行下
行到4點,就搭車去補習.......

因為訓著既關系,好快就到.....=.=
仲早左到
今日補習無咩做,8個call
其餘時間我拎黎溫書、睇note、睇下星期tut要睇既 Tripping point
仲有時間比我訓半個鐘~~

補完回家
又煮左意粉食(原來依幾時我都係自己煮,如果聽晚都係都唔知煮咩好=o=)
跟住上網、做運動、打blog

聽日好多野做呀
走三場,去醫院take data、補習、補習社
爆忙T.T



2008 年 9 月 10 日  星期三   酷熱


訓極都唔係好夠咁......... 不安 分類: 日記

 今日唔洗返學,但要補習(本來約左卜威去搵姐姐tim)
12點醒,但真係好攰,賴到12點8先肯落床
今日中午食M記,上網、沖涼咁
咁岩阿峰又有online,同佢傾計~~
haha~~本來我應該2點就出門口,但傾到3點8先走(我走左佢先訓)

今日補習可能訓返夠少少,好返D
(當然個學生唔激我就仲好.><)
補左兩個半鐘,之後出MK睇書買書、幫阿峰拎鞋~~

Then 回到家都9點幾~~
今晚個sdinner自己煮
我煮左:火腿炒蛋、炸雞柳、醬燒墨魚丸、蠔油豆腐、忌廉雞汁.(自己一個人)
之後上網睇漫畫、上網、又睇多次【春風物語】
跟住做下運動、上網、訓