今訓得四個鐘,又起身返學 tut照上,無咩特別 今日難得我同oliver都上leadership.....但我一入lecture就訓 一醒就頭暈,好唔舒服,訓左成大半堂
llunch 啦~~極速15 min食完野 果時心諗,我真係為食野而食野 好唔鍾意咁樣既自己,我一直覺得食野係享受........
之後NT,又係訓 訓足成堂,因為真係好唔舒服><
跟住補習、回家又要做online discussion 好多人都做左,勁快囉
聽日中醫presentation,我都未預備.......點算
今日又訓得唔好 先係8點比daddy叫醒問我借我 之後每隔兩個鐘醒一次
之後2點幾醒 之後上網、食左少少既 then出左MK~~
回家食飯~~ 上網、做功課~~~
今朝一是返學校開會 點知有半組人都未黎,所以我訓住等 點知一訓就訓左成個鐘,大部份人都黎哂 但我即訓,醒一醒先回一兩句 最後傾到12點幾,傾左成三個鐘 但其實作用唔大.......遲d又要傾過
跟住回家訓,一訓訓到3點幾 訓醒就同Shingo出MK 例牌去cafe 占卜傾計......... then 去行左陣街
Shingo8點約左人走左 我就去搵Eden同嘉俊去玩 都幾開心呀
今日都係實習 又徵係悶到嘔 差D訓著咁
之後去補習 我miss左站囉........原因?........訓著左
補完又去補第二場 搞到1215先補完,仲要深水埗行出太子先有通消van.....
聽日又要返學校開會啦 想死
今日開始係G3實習~~ 其實呢.........都係悶到嘔 有兩個鐘頭都係聽阿sir講野 其它時間唔係同pt傾計就係我同childs傾計 不過依個ward又有好多新奇既psy pt 有人覺得自己好叻,下下引經據典 有個就唔知講緊咩 有個又係鹹濕佬 最正常反而係有吸毒、識黑社會既人 真係有d諷刺