水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 38
累積人氣: 4829
2008 年 10 月 19 日  星期日   晴天


空......... 鬱悶 分類: 日記

今朝出左九龍灣行下
then 去MK 比返D野豬仔
之後又去左西營盤

搞左一大輪
回家食飯上網



2008 年 10 月 18 日  星期六   晴天


發悶.......... 鬱悶 分類: 日記

星期六~~訓醒返學校開FYP.........
悶到嘔..........似傾計多

之後悶,想行街
搵左墓仔陪
行左成個MK,睇左好多衫
我自己都買左件衫同頸巾

之後回家、上下網
悶到嘔



2008 年 10 月 17 日  星期五   晴天


撐下去 睡著 分類: 日記

今日返D間
返到去又係hea
仲要見到pt 飲尿=o=

之後去補習,訓左陣

再之後又補習,補到1點=o=
攰爆



2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


又眼訓又攰 傷心 分類: 日記

今朝去PY 做reasearch
我成99點2先起身囉
遲哂大到

去完又去實習
今日都係hea

之後同kenif 食飯,食完又去補習
補完都1點,要搭N車囉



2008 年 10 月 15 日  星期三   晴天


去左psych ward~~ 愉快 分類: 日記

(仲好眼訓,所以長話短說)

今日開始去psyco ward placement
8點出門口啦,點知等左35mins 都無車
仲要我記錯時間,個prof 打黎問我係邊
最後轉車又等左10 mins
超黑仔

至於psyco ward.....
hea 到爆,無野強講