今朝出左九龍灣行下 then 去MK 比返D野豬仔 之後又去左西營盤
搞左一大輪 回家食飯上網
星期六~~訓醒返學校開FYP......... 悶到嘔..........似傾計多
之後悶,想行街 搵左墓仔陪 行左成個MK,睇左好多衫 我自己都買左件衫同頸巾
之後回家、上下網 悶到嘔
今日返D間 返到去又係hea 仲要見到pt 飲尿=o=
之後去補習,訓左陣
再之後又補習,補到1點=o= 攰爆
今朝去PY 做reasearch 我成99點2先起身囉 遲哂大到
去完又去實習 今日都係hea
之後同kenif 食飯,食完又去補習 補完都1點,要搭N車囉
(仲好眼訓,所以長話短說)
今日開始去psyco ward placement 8點出門口啦,點知等左35mins 都無車 仲要我記錯時間,個prof 打黎問我係邊 最後轉車又等左10 mins 超黑仔
至於psyco ward..... hea 到爆,無野強講 完