今日同平時一樣 訓醒食面、食完補習,補完返黎溫書 聽日考試啦
今日訓醒又要去補習 今日個學生派返D test返黎 上次中數唔合格,今次就英文........ 仲要D錯............. 中文、常識寫漏字 英文可以唔睇題目 數學可以先做後後再做前面,- 變 x 救命
之後自己返黎就溫書, 岩岩先溫完,好攰
今日訓醒就去煮面、上網 5點去補習 補完去左伯母到食飯~~ 幾好送~~食到好飽 返黎就開始溫書啦
今日訓到下午四、五點 終於有日係比我訓返夠
訓醒就上下網、之後食飯 溫書
都唔明 明明簡單不過既野 D科舉家係要整D theory出黎| 煩死
今日考PSK~~ oral部份,我自己都未必知自己講緊咩 listening ok ga~~ 但拼音就.........撞仲多過識
返黎就訓,訓左2個鐘多D就醒左 依兩日都無食野=.=