今日同oliver返學校做FYP 剛食完想做,屋企發無左d事搞到我無得唔即刻回家 之後夜d去補習 返黎又做過,依家先訓 都唔知訓唔訓好,,,,,,,,,,,
今日應承左Kelvin同佢去佢個fd個生日會 (其實我好多人都唔識./.....=o=) 11點去到荃灣~~點知Kelvin仲未到 咁我就同主人家去買bbq D野先....,........(原來主人家我識架囉=o=)
之後買左好多野,又等下人,又買d 玩物 1點鐘左右上到去 點知去到唔係bbq先,佢地打牌,我就同人玩下咁 到5點幾先開始bbq then又猜又飲咁~~~haha~~幾開心 玩到1點先走
我個FYP點算,............=.=
今日要考GPLSA,3點9考完5點半 但無心機做 寫完,用左一個鐘~~咁就走左
之後去MK join 阿熙佢地 食沙da王~~ 之後仲行左陣街~~幾開心呀~~
今朝本未約左oliver返學校做功課的 8點醒,9點半打比oliver睇下佢到未,點知佢仲訓緊,一問之下...........原來我記錯時間 我以為返10點,點知原來係11點
最後11點半返到學校 做到3點走~~ 之後出MK行下,陪oliver買野 今日試左個蝦漢堡,無想象中咁正........... 5點就去補習,補到9點 第二場9點半補到12點四,補完攰死我
返黎再做FYP 依家6450/8000字~~~~
今日paln左同oliver返學校做功課 130做到1730~~整好左D data
之後去補習~~補完就回家食面 夜晚想做FYP,點知無data無野好做 所以依家都訓啦 聽日又做過