水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 3
累積人氣: 4846
2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


白痴仔~~~ 愉快 分類: 日記

好白痴呀我
以為今日要見社工啦
12點起身,2點4去到學校
去同個staff講,我約左Sharon Wong 三點三架
Staff: 但依家先2點4 炸喎
我,( 心諗:講錯時期,白痴X1) 係2點3
Satff:你叫咩名
我:David
Staff:無你個名喎,你比個學生証我check 下
我:(比學生証同時check自己notev book) sorry呀,我記錯時間,係下星期二2點3
Staff:......................
( 好白痴呀我)

無法之下上左Centre ,見返Ruby姐姐
傾左陣計
之後去同Christian食下午茶

6點3補習,補到8點11
返黎食面、上網



2009 年 4 月 27 日  星期一   晴天


想訓 疑惑 分類: 日記

其實今日無咩野做,訓到3點,垠身煮左個蕃茄面,之後去CWB補習
1740~1940
跟住去CWB搵Christian食飯~~
食左米線~~跟住返黎啦

唔知點解依排成日都好眼訓=o=



2009 年 4 月 26 日  星期日   晴天


訓左成日 睡著 分類: 日記

今朝落完早場,返到黎成10點幾,沖埋涼食埋野都成12點先訓
早場一般啦~~~見到D熟人、靚仔
xddd

訓到今晚7點,比媽咪叫醒食飯
眼訓.......=.=

之後上網,夜d 就出左MK行下
xdd



2009 年 4 月 25 日  星期六   微雨


唔夠訓........ 呆滯 分類: 日記

今日本來約左Yin夜晚行街
點知佢話唔洗做功課,12點就打黎
我尋晚同Anson佢地落完bar,成7點先訓
勁唔夠訓囉

之後去左唱K
happy hour
依家唱happy hour 都好抵
$52 ,有兩杯野飲、一個tea 餐

之後四圍行下

去左another睇衫,今季既衫又係一般........

跟住去左食沙嗲王食野
ok咁啦

 



2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


心情唔好 不安 分類: 日記

今日心情唔太好
所以唔打咁多

講下點解心情唔好

1)比Regina又逼我寫learning objective、仲有reflective joyrnal
2)比個學生激、同我本par
3)比人呃
4)發覺以前做錯好多野
5)家人問答
6)無情人.............