好白痴呀我 以為今日要見社工啦 12點起身,2點4去到學校 去同個staff講,我約左Sharon Wong 三點三架 Staff: 但依家先2點4 炸喎 我,( 心諗:講錯時期,白痴X1) 係2點3 Satff:你叫咩名 我:David Staff:無你個名喎,你比個學生証我check 下 我:(比學生証同時check自己notev book) sorry呀,我記錯時間,係下星期二2點3 Staff:...................... ( 好白痴呀我)
無法之下上左Centre ,見返Ruby姐姐 傾左陣計 之後去同Christian食下午茶
6點3補習,補到8點11 返黎食面、上網
其實今日無咩野做,訓到3點,垠身煮左個蕃茄面,之後去CWB補習 1740~1940 跟住去CWB搵Christian食飯~~ 食左米線~~跟住返黎啦
唔知點解依排成日都好眼訓=o=
今朝落完早場,返到黎成10點幾,沖埋涼食埋野都成12點先訓 早場一般啦~~~見到D熟人、靚仔 xddd
訓到今晚7點,比媽咪叫醒食飯 眼訓.......=.=
之後上網,夜d 就出左MK行下 xdd
今日本來約左Yin夜晚行街 點知佢話唔洗做功課,12點就打黎 我尋晚同Anson佢地落完bar,成7點先訓 勁唔夠訓囉
之後去左唱K happy hour 依家唱happy hour 都好抵 $52 ,有兩杯野飲、一個tea 餐
之後四圍行下
去左another睇衫,今季既衫又係一般........
跟住去左食沙嗲王食野 ok咁啦
今日心情唔太好 所以唔打咁多
講下點解心情唔好
1)比Regina又逼我寫learning objective、仲有reflective joyrnal 2)比個學生激、同我本par 3)比人呃 4)發覺以前做錯好多野 5)家人問答 6)無情人.............