今日訓到4點幾比阿kay嘈醒 明知我訓緊.....話我訓醒打比佢,點知跟住又打黎 不過咁岩我親戚都打黎,叫我今晚去生日會
咁訓醒 又上唔到網 上msn hea下 6點幾出門口,想返學校上網 但又上唔到TT
7點半去親戚到 今晚又好多野食~~ 可能我成日無食野關系~~加上今晚D野係我鍾意食果D~~食左好多~~ 好Q飽~~
返黎整部電腦,終於上到網啦 順手清病毒、裝埋fireFox XD
今日無咩好講,訓左成日..........
訓左10個鐘 訓醒人都仲好攰 無哂力咁
之後去補習 補左兩個鐘
補完返黎,整完野又出去玩啦xddd
今日又返TUNS la 今日返C位~~都係無咩做 XD
不過今日聽到好多好搞笑既人名 袁恩、衛生處、
之後去補習 我個學生遲早實激死我 擺明D功課諗都唔諗就話唔識!! 火都黎
之後同左issac去TC,但佢唔比issac入 then 撞到anson 同anson去食打邊爐~~ 跟住上左去佢到同Akit傾計 傾到3點幾
返到黎沖完涼又去返工啦 好想請假呀><
今日訓醒又同媽咪去飲茶~~ 飲完去左補習 4點半到 個學生5點半都未到,佢個妹落黎補住先 之後個學生6點3先到 補到9點
返黎食pizza 打blog,做運動~~hhha