今日訓到3點醒 起身食生果,煮左個忌廉湯加多士
5點半補習,補到8點半 之後出左MK掃街 xdd 食左燒賣、撈面、煎釀三寶 xdd
之後返黎lu
今日本來較左震機訓覺,想訓耐d 點解都係聽到震既聲=o= 學生家長12打黎一次,唔聽,想訓 2點幾又打黎,問我去唔去補習 所以就去
醒左食左個生果 上陣網就去補 補左兩個半鐘 返黎食飯 又hea過一日
難得今日無約人,訓到4點幾 訓醒上網、食下生果
之後同家人去打邊爐
咁就一日
今日訓醒就同Christnas出去街 去左MK/ 又睇衫又睇鞋 Chrstmas好快咁就買左幾件衫 我都買左件 haha 好耐無買過衫 今次係第一次係瓊華買衫 你信唔信?? xd
之後去天機棧食飯 依間野本來係想上年同個ex去食的 今次同左Christmas去 入去第一刻都有d感觸~~~ anyway~果度d 食物同環境都幾好 下次試埋個二人餐先 xd
跟住去補習 約9點,比我估中9點半先黎 個學生又唔夠訓發脾氣!! 激死
今日返TUNS haha 我比個醫生贊我醒目,好開心呀 之後sister又同我講有機會做full time TUNS~~正!! 中午又有我等左好耐終於有既沙da雞球炒河 xdd
之後去補習,去左page one睇書 搵到本想睇好耐既書
補習個學生勁趕,搞到有d功課我寫比佢返去對
返黎訓左陣,12點醒,起身check email