水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 6
累積人氣: 4838
2009 年 5 月 23 日  星期六   晴天


深圳三日兩夜 滿足 分類: 日記

星期六果日又係比阿K嘈醒
起身食左d 生果
之後等9點開飯,食完就換衫、jel頭、出街
今日洛天同Alex搞生日
成兩個幾月無落過bar.....
有D緊張tim
因為遲左食飯,搞到我10點幾先出門口........姐係話.........遲到

去到好多人都到左,見返好多好耐無見既fd~~~
不過今晚飲得唔算好多~~
所以都無醉
但玩得好開心呀~~~
so missing

三點半就走左,送阿傑搭車
我就搭的土過灣仔搭直通巴上黃崗
好彩趕得切4點班車姐,如果唔係就要等5點
不過都好快,搭車、過關,搭埋的士到酒店先5點
超快xddd

去到酒店沖完涼就訓

第二日訓醒都1點幾
同阿Sam去左太興食
阿Sam真係有太興情義結,行到門口已經笑笑口
成個細路仔
xdd

跟住去左萬象城個超市買生果
返酒店食,6點幾就死返返黎去飲.......

個表哥大我兩、三年
咁快就結婚,搞到我比常哥問幾時到我.....無奈.........
不過都有D感觸既~~~

食到10點9就趕尾班火車返深圳
去左酒店,then 落Why Not
今晚無咩人,但D歌好正
Xd

玩左半個鐘就返酒店
順便買左個叮叮飯食
xdd

星期一訓到11點幾,起身沖涼check out
就同sam同simon去左王子飲茶
( 又王子.....=.=)
Simon係深圳d 事/.......又好笑又無奈又無聊!!

飲完同Sam去足浴
經住我都回香港啦
返黎就去補習,再回家
經住先去譚魚頭食打邊爐



2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


眼訓到遲到 睡著 分類: 日記

今日本來應該9點醒,11點幾去補習
點知我9點幾起身想訓多陣,一訓就訓到11點半
好彩個家長都話想改下午

但下午去到補習,又發脾氣
咩都唔做
又忍唔住手幫佢做左

之後回家,因為尋晚冷親下
食左D藥就訓陣
訓醒食飯,上網



2009 年 5 月 21 日  星期四   雨天


Full Time TUNS 愉快 分類: 日記

今日返E位
本來無咩病人架,但醫生少囉,搞到睇得好慢
又要咁岩撞正裝電腦,搞左成日,我放工仲未搞掂
不過我發覺d miss 應變能力好強
好快solve左好多problem
勁!!

之後補習
勁眼訓,補補下頂唔順訓左陣/>,<

跟住返黎食韓燒~~
Xd



2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


want a full sleep 睡著 分類: 日記

訓得三個鐘就去返工
勁眼訓
好彩今日返F位,都唔算太得閒
自己無機會訓
越黎越鍾意AED

之後補習
位超精神班囉
得一個鐘講兩科既test
救命



2009 年 5 月 19 日  星期二   酷熱


屈服....... 愉快 分類: 日記

今日又返去見Reguina
終於我都要返學校溫書
一星期兩個section
唉........
佢仲搵埋梁秀芳黎,好似驚唔夠我講咁!!

之後見社工
做性命測驗
45~60 mins 既題目我30 mind 做完
Sharon 都嚇親
xdd

之後返一返home
再去補習

個學生測驗啦