星期六果日又係比阿K嘈醒
起身食左d 生果
之後等9點開飯,食完就換衫、jel頭、出街
今日洛天同Alex搞生日
成兩個幾月無落過bar.....
有D緊張tim
因為遲左食飯,搞到我10點幾先出門口........姐係話.........遲到
去到好多人都到左,見返好多好耐無見既fd~~~
不過今晚飲得唔算好多~~
所以都無醉
但玩得好開心呀~~~
so missing
三點半就走左,送阿傑搭車
我就搭的土過灣仔搭直通巴上黃崗
好彩趕得切4點班車姐,如果唔係就要等5點
不過都好快,搭車、過關,搭埋的士到酒店先5點
超快xddd
去到酒店沖完涼就訓
第二日訓醒都1點幾
同阿Sam去左太興食
阿Sam真係有太興情義結,行到門口已經笑笑口
成個細路仔
xdd
跟住去左萬象城個超市買生果
返酒店食,6點幾就死返返黎去飲.......
個表哥大我兩、三年
咁快就結婚,搞到我比常哥問幾時到我.....無奈.........
不過都有D感觸既~~~
食到10點9就趕尾班火車返深圳
去左酒店,then 落Why Not
今晚無咩人,但D歌好正
Xd
玩左半個鐘就返酒店
順便買左個叮叮飯食
xdd
星期一訓到11點幾,起身沖涼check out
就同sam同simon去左王子飲茶
( 又王子.....=.=)
Simon係深圳d 事/.......又好笑又無奈又無聊!!
飲完同Sam去足浴
經住我都回香港啦
返黎就去補習,再回家
經住先去譚魚頭食打邊爐
|