尋晚disco玩完,今朝就過左佐敦玩
返黎home整理下,中午就過去anson度 夜d就又去左玩
但今晚無咩人,唔太好玩 失敗><
今朝起身.......一望個鐘.....7:23.......pk 遲到
無法之下決定請假 但原來我無Rick電話 所以我唯有打返ward留msg.....
之後話可能要補field,所以又打比Ellen 問 最後結果係未知
so我12點返去elevation 去左飲茶 飲左成三個鐘=o=
跟住去補習 補完同Yin去左MK行下
返黎就同K、shingo、Anson落disco~~ 又暈到嘔囉!! 玩都無玩到
今朝起身好想請假 但最後都返左
點知........返左先後悔,原來今日sharon黎睇我 勁pk囉 又依又路 煩到嘔 激死我 搞到我做咩都無心機
之後去補習 但學生又激我 唔夠時間都要睇電視囉, 又要我作文
跟住去左anson home haha anson同Akit真係好好笑 陰神、陰液、陰濕、陰滋 xdd
今日返TUNS 朝早超hea超得閒~~~ hea爆
對眼紅哂,比IC叫我去睇下醫生| 我又見得閒,咪去睇下囉 人地要第3個鐘 我10分鐘唔洗就見醫生 仲要有醫生紙、免費 xdd
下午就勁忙 成個風人院咁 5個psych病人...=o=
之後去補習 又試勁眼訓
補完去MK買耳筒,去jordon買風筒、spy 返黎自己買野自己煮野食
今日又返TUNS 又遲到囉
今日忙到嘔 話咁快就放工.........
不過今日好好笑 我求主耶穌基督赦免我既罪業,保佑我呼吸順順,大小便順通 XDD 又有個pt叫 萬里香xdd
之後補習 補左兩個幾鐘 返黎無胃口食野