今日又返TUNS 返到去遲左10 mins 但去到先發覺無我個名 爆無奈
但之後照返工 但好眼訓 坐坐下都訓左 比個miss叫我先醒 魚爆
跟住去補習 搭車訓落miss 站囉 仲要miss左成幾個站......=o=
今日補習好hea 做煎報同作文
之後去MK配con but......又訓過龍=.=!!
配cin順便驗眼 對眼多左25度近視 另外一隻175度散光,一隻75度散光....=o=
返黎煮左少少野食 依家訓啦
今日仲hea~~ 7點起身唔想返工,打去醫院請假 之後去再訓,訓到2點幾,起身又hea下 上網睇動畫
之後又係上網、打blog~~~
可能尋晚玩得太勁既關系 今日成日都好眼訓 訓到今日下午,食下訓下 最後想補習都差d 補唔到........=o= 好耐無試過咁hea.........
尋晚玩完 到在今朝,我同Kay、bong、Anson、Akit一齊上左Anson同Akit home打牌 第一次打錢 haha~~輪左140><
之後去補習 無法啦,個學生測驗 返黎join Shingo同Ka俊,一齊買外賣上去食 夜D........又玩過,............
今日訓到2點幾比一大班人打黎叫醒 訓醒hea下 同阿Yin叫左個M記食
夜D就出去玩 今晚個group幾正呀~~ 好多徐都ok 1仔正,0仔正 hahha
不過唔開心在同Kiyo嘈 下...........