尋晚玩完今日訓到2點幾 玩Akit買KFC外賣返黎 thx Akit~~
之後同anson、Akit傾下計 都幾開心~~^^
之後去補習 補完同kenif食飯 好耐無見過kenif 佢仲係咁靚仔xdd
不過我就變左 唔知點解我成日串佢咁....... 唉....... 我好似已經再唔可能再同佢一齊咁 係我變左,變到唔可以高pan佢 不過今日食壽司食得幾開心 有講有笑 好耐無試過咁~~
尋晚玩完後就去左anson同Akit home hea 訓左陣 訓到12點幾
訓醒去食野 食完又黎又hea過....... 真hea......
夜d又玩過 不過今晚好玩過尋晚 haha
不過見到阿K同阿bong....... 唉 搵日得閒先講
今日訓到4點幾 雖然都比幾個電話嘈醒,但為左今晚去玩 照訓 xddd
訓醒食面,之後上網、執樣,準備出街 xdd
今日返實習 一返比阿Sir叫我一個人睇4個case 激死我 9成尋日佢見完Sharon搞成咁既
之後又話我無clinical sense 咁我認既 不過唔係你想我點bor
跟手去補習 又好眼訓 幫學生作左三篇文
返黎食野、上網 好想整面包食呀
今日又去實習 一起身整左個好豐富既早餐、 面、面包、生果、維他奶.........整到我遲到
今日實習好眼訓 明明尋日訓左6個鐘,都眼訓><
又後補習 補完返黎食粥 依排成日無胃口,都唔知點解........