水晶仔日記
davidhsu1023
暱稱: 水晶仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
越愛你,越怕你離開我
元宵--Taki 農曆生日
農曆新年
taki~~叻仔
7個月快樂~~~~~~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
*緣份測試*
好友名單
文章分類
全部 (345)
日記 (335)
晶夢心情 (9)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 42
今日人氣: 0
累積人氣: 4839
2009 年 6 月 1 日  星期一   晴天


無聊的一日 鬱悶 分類: 日記

今日都真係幾無聊
訓醒食左兩隻細糉
之後就去補習
補完返黎食pizza
跟住就溫書、上網、沖涼



2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


玩完後遺症 睡著 分類: 日記

講鰱聲

『小威生日快樂』先

今日返黎就訓,訓到8點幾起身同家人打邊爐
陃返黎上網睇小說



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


小威生日快樂 滿足 分類: 日記

今日訓到4點幾
雖然較左震機,但都無得好訓

訓醒就上網、沖下涼,執下樣、整蛋糕
個蛋糕好靚呀
遲d post相出黎

之後去CWB join 小威 Shingo
去左吉野家食飯...( 又吉野家......=.=)
跟住就上G point

小威今年又3個蛋糕......
真係威
阿朗買左雪糕蛋糕,我整左金箔Chocolate Fruit
都夠小威大面子
haha

見到小威開心,我都好開心呀!!



2009 年 5 月 29 日  星期五   陰天


整個蛋糕整左5個鐘 疲倦 分類: 日記

今日本來1點半去補習
但.......我1點半先起身
搞到我遲左補習

補左成個鐘
之後同Yin去灣仔、再去CWB,之後又去MK
買左6件衫
大出血~~~

跟住再去補習
又補左一個鐘.........

返到屋企都成12點
之後整蛋糕
整左5個鐘
整到我死死下><



2009 年 5 月 28 日  星期四   晴天


學野既一日 滿足 分類: 日記

今日紅日,但要照返工,但尋晚訓得唔好,搞到今朝遲左起身,遲左5 mins

今日都幾得閒
成朝都無咩case
我可以入R房睇case
臨走仲有alkali eye chemical burn~~
今日學到好多野

之後補左個鐘習
跟手就去YMT買蛋糕材料
去完就同原行街,食左少少野

回家上網
xdd