今日都真係幾無聊 訓醒食左兩隻細糉 之後就去補習 補完返黎食pizza 跟住就溫書、上網、沖涼
講鰱聲
『小威生日快樂』先
今日返黎就訓,訓到8點幾起身同家人打邊爐 陃返黎上網睇小說
今日訓到4點幾 雖然較左震機,但都無得好訓
訓醒就上網、沖下涼,執下樣、整蛋糕 個蛋糕好靚呀 遲d post相出黎
之後去CWB join 小威 Shingo 去左吉野家食飯...( 又吉野家......=.=) 跟住就上G point
小威今年又3個蛋糕...... 真係威 阿朗買左雪糕蛋糕,我整左金箔Chocolate Fruit 都夠小威大面子 haha
見到小威開心,我都好開心呀!!
今日本來1點半去補習 但.......我1點半先起身 搞到我遲左補習
補左成個鐘 之後同Yin去灣仔、再去CWB,之後又去MK 買左6件衫 大出血~~~
跟住再去補習 又補左一個鐘.........
返到屋企都成12點 之後整蛋糕 整左5個鐘 整到我死死下><
今日紅日,但要照返工,但尋晚訓得唔好,搞到今朝遲左起身,遲左5 mins
今日都幾得閒 成朝都無咩case 我可以入R房睇case 臨走仲有alkali eye chemical burn~~ 今日學到好多野
之後補左個鐘習 跟手就去YMT買蛋糕材料 去完就同原行街,食左少少野
回家上網 xdd