今日又返TUNS
尋晚訓返好多,所以今日精神d
之後去補習
都好眼訓,又比個學生發我脾氣
同我本pat!!真係想打佢囉!!
之後出MK,約左阿城bb食飯
半年無見佢,唔同哂
佢比我感覺成熟左、大個左
相反我........唉
返黎睇返個ex既post
見佢同佢bf一齊好開心,果一刻我覺得佢地好襯
相反自己,成年無拍拖,雖然口話想搵bf
但又好難搵到個岩既
眼見好多fd 都一pair pair,就搞到我更加想出搵bf
但依家既自己,好似唔適合做個好bf咁,.......
我
真係變左好多
但
變差左............
|