今日終於可以訓返12個鐘 一訓訓到4點幾 無開電話真係好d ( 但有7個miss call囉=o=)
之後上網、出MK幫細佬買mask、幫Sam整電話卡
8點半去補習,補到10點半,同家長傾到11點2=.=!!
返黎食左個粥、上網咁
咁又一日
今日返學生見社工 連佢都睇得出我累呀 唉
之後返一返home 幫個學生做proje ct.........尋日唔見得做
夜D去補習,返黎打邊爐
今晚應該可以訓夜D xd
今朝10點先訓,之後電話不斷 12點、2點、3點都有電話打黎
家長又打黎問我幾點補習,唉.......好想訓多陣
5點9去補習,補到8點
尋晚8點先訓。訓到今日4點醒 少不了比幾個電話打黎啦
訓醒上網 之後小威打黎,嚇死我 佢約我出MK行,反正無野做,又好耐無見佢,所以出左去
去到MK朗豪訪,見到勁多mb囉 差唔多10個,不愧為mb聖地之一
見到小威同阿朗 同左佢地上cafe傾計 好耐無見佢地,傾左好多計~~ haha~~幾開心~~
之後回家 無耐Shingo打黎叫我唱K 我又唔想係屋企hea~~所以都出左去 玩得都幾開心~~
今日返poly見我個SAA~~Regina!!
約我11點鐘,我11點準時到左,無人係度,點知等左10 mins先有個阿姐黎同我講佢轉左office 咁即刻去office去問佢轉左邊啦~~ FG 趕到PQ 都係無人,等到11點半先見佢返黎 仲要好笑問我點解係度 原來佢記錯約我2點囉!! 自己約人都唔記得幾點,好笑啦! 之後傾我個plan,一句說話我都唔明點解要重覆又重覆咁講! 無point! 又話要我練lab溫書 我依家唔係D skill唔熟呀!! 練lab溫書我無做過咩??無用嘛 當初就係佢叫我做 正PK黎啦
唔講唔開心野 講返開心野
之後同Christian唱K 唱左三個鐘
經住又行街,好想買衫呀>< 又食左個幾好味既apple bread XDD
6點回家再出黎,帶阿佑去poly 上下cc hea陣。,就去補習
約9點改9點半都遲到 成10點2先黎 無言......