];; 講番尋日-.-
約左1點半係美樂等-.-
點知兄弟們2點先黎-.-原來蔡明係後面煲煙 我係度呆坐-.-
碌1InG -3-
得我同飛機鋮 2人打1粒鐘 真係手殘-v-
西文同蔡明係咁擰西a_a
我就狂擰錯西-.- [[[ 狂向右邊-__-
打完去買野
遠處看到的兩位美女;] 去左老屈-3-
我地去佳寶買野...
點知輝同鋮打黎話冇爐-.-凸
跟住周圍問人
終於有人問到...
燒到7點到就落沙西;] 吹吹水就走了
出到元朗牙哥屋企;] 成晚玩ps2
聽講果晚 飛機鋮飲左好多@@
我走果時打比佢..已經散哂-3- 總之j0in埋蔡明;]
今日成1點先起身-.- [[ 尋晚問題;]
3點幾有人打黎叫我去唱k
唱囉-.-有人生日嘛xD
唱到7點就散-.-好似好早..問蔡明有冇野做-.-
佢話吾知...我叫佢早d返去訓;[
b0xInG DaY又就過-333-
向31號進發xd;]
今日金句 一日一蘋果 醫生遠離我-v-'
分類: 未分類 |