];; 朝早比個電話訪問嘈醒左-.-
真係好想x佢;]
跟住再訓..醒左11點];
落街整碗牛腩河;] 20蚊雞=]
上番去開著左部腦-.-0n埋msn 毛喇喇又訓左-,-
搞到1.2點先食野...
4點約左人地出kt;]
8點返..跟住先做毒男-.-
距離聖誕節仲有1日到..
其實我有d野想問班兄弟...但係冇機會..
究竟蔡明煩緊既女仔係誰?!!?
文又點解係咁亂諗野!??! 想做就去做嘛?!
建鋮究竟對某人點?!吾嗲吾吊咁...
偉雄之前究竟like過邊個?!
好想知ava;
不過算-3-一定有機會知
今日金句 無論妳的路多辛苦...又也有人在你身旁..陪妳走過去;]
分類: 未分類 |