a___a'
尋日係學校過左2009年最後一日既上學日^0^
朝頭早仲好緊張-3-..
點知上台a___a banD果種fEE1到左!_!
自信的我回來了;]
勝負不要緊a__a 仲緊要有得玩-3-
鳴謝..肥傑.明哥.良西a_a 仲有輝Dee;]
唉..本身想去打邊爐架-,-
好頭痛了....
碌完1InG 都吾想去-3- 飛機鋮同偉雄都好強強強 *v*
偷聽到文同蔡明係到密密斟...見到佢地頹哂咁~_~
返到屋企 點知屋企都係打邊爐-~-
放假的第一天-,-
真係幾悶;]] 之前出得街多a_a而家吾出吾自在-.-'
我吾要做毒男牙~_~ 又冇機好打-3-
唉~_~ 快d搵野搞;]
條頸巾好暖a___av
呵呵....
今日金句.. 人是要不斷地奮鬥的。
分類: 未分類 |