講番尋日-___-'
上堂吾講''
放學 學長活動..
要我返龜拎gas爐-_-凸
再番到黎周身汗
一開波佢地預備d野-__- 我,軒,超同堅去挑番幾場球
;; 上番去整湯丸-__-
d餡痴線... 又朱古力又爆谷又冇餡-___- 我愛豆沙^0^
包朱古力全部都係小童既傑作-___-
變左士多啤梨味湯丸-___-
爆谷原來食落幾hiGh
咯咯聲a__a
跟住搞個盆菜-__-
又偷雞落去打波-__-
比黃婉鬧-__-
上去食食x1001
飽了''
玩killer-_-
我做果時-__- 殺得果7個人
佢地好痴線 估吾到人 係咁動議-__-
成日殺錯良民
森森最勁-__-
攰...爆.. 返去7點半-__-
心裡有種說不出的傷心...
感覺上很近..
但距離卻愈來愈遠...
妳說慣的說話
跟以前那種說法已不同...
很想跟你分享.. 但開不了口
無言了屈起了..
今日金句.... 諸葛亮打孔明-__-''
分類: 未分類 |