你地班PK-___-'
份野得我做哂.___.'
你地就拎我個大富翁電子版黎反v___v'
自己做冇咁嬲.v.
朋友面觀觀..
好朋友定義?!
好人?! 肯幫你?!
當你最失落或者吾開心既時候...
成個人自然會頹哂..
就會想搵人陪.../ 分擔 / 傾計 / 安慰 咁 [ 同意不?!]
對我黎講 ...
好朋友既定義..
係一定要用個心出黎同你做朋友..
即係吾會因為一d原因既同你做..
例如 – [ 佢好有錢,所以同佢朋友」
而家要真係覺得要用個心黎交朋友..
不要因為某些條件;;
如果果個人真係你好朋友,
你無論開心同吾開心;; 都會想同佢講/ 分享 [[我有時都會.」
而你同佢講完之後,佢又一定會比意見/回應你既..
一定係難得既知己..
聽我咁講... 好朋友既定義真係好難..
但係吾覺吾覺..
你都可能已經做左人地好朋友/知己了.
做人應有態度?!
吾知大家心入面有咩原則...
而我..顧好自己便可以了...
大家的是甚麼呢?!
有時都會覺得一個人跟死自己原則做野既話..
會比人話你自己死板..
所以有時都要識變通..
諗下...果件事係咪岩你個原則去做..
應否說粗口?!
呢個問題好客觀-.-
所有粗口都係程度詞語似的-,-
x_x_x / $@*_@*
程度上既轉變;]
有時覺得加個字好順口..
所以有d人會慣左講-,- e.g – 恆爺 [ 咪打我.說真的」
雖然我有時都會忍吾住講..
但盡量也說少了..
因為而家從自己口講..
個心都覺得自己粗魯..
以上意見只屬個人...@$&_&!)*
最後想問下大家大過會做咩..
我會做電腦行 / 甜品師傅..
吾知大家點呢?!
今日金句 – 日行一善.
分類: 未分類 |