davidkwok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 

`1年又1年咁過 真係愈黎愈攰;((


我 的 資 料

暱稱: ` ♥ 肥迪哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2013-10-22
2013-10-19
2013-10-15
2011-10-24
2011-08-27
日 誌 分 類
全部 (154)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 154
留言總數: 1488
今日人氣: 43
累積人氣: 5525
RSS Feed
2010 年 3 月 18 日  星期四   和暖


`做人應有的態度. 笨小迪論3

 

你地班PK-___-'

份野得我做哂.___.'

你地就拎我個大富翁電子版黎反v___v'

自己做冇咁嬲.v.

朋友面觀觀..

好朋友定義?!

  好人?! 肯幫你?! 

當你最失落或者吾開心既時候...

成個人自然會頹哂..

就會想搵人陪.../ 分擔 / 傾計 / 安慰 咁  [ 同意不?!]

對我黎講 ...

好朋友既定義..

係一定要用個心出黎同你做朋友..

即係吾會因為一d原因既同你做..

例如 –  [ 佢好有錢,所以同佢朋友」

而家要真係覺得要用個心黎交朋友..

不要因為某些條件;;

如果果個人真係你好朋友,

你無論開心同吾開心;; 都會想同佢講/ 分享  [[我有時都會.」

而你同佢講完之後,佢又一定會比意見/回應你既..

一定係難得既知己..

聽我咁講... 好朋友既定義真係好難..

但係吾覺吾覺..

你都可能已經做左人地好朋友/知己了.

做人應有態度?!

吾知大家心入面有咩原則...

而我..顧好自己便可以了...

大家的是甚麼呢?!

有時都會覺得一個人跟死自己原則做野既話..

會比人話你自己死板..

所以有時都要識變通..

諗下...果件事係咪岩你個原則去做..

應否說粗口?!

呢個問題好客觀-.-

所有粗口都係程度詞語似的-,-

x_x_x / $@*_@*

程度上既轉變;]

有時覺得加個字好順口..

所以有d人會慣左講-,- e.g – 恆爺 [ 咪打我.說真的」

雖然我有時都會忍吾住講..

但盡量也說少了..

因為而家從自己口講..

個心都覺得自己粗魯..

以上意見只屬個人...@$&_&!)*

最後想問下大家大過會做咩..

我會做電腦行 / 甜品師傅..

吾知大家點呢?!

今日金句 – 日行一善.

 

 

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 154 | »