挺久沒打了];;
今日見無聊打下@_@
今日朝早-,-
梁笑娟就諗住搵我去夾banD-__-
仲話叫我唱埋d同規律但係兩人吾同歌詞既歌
我同佢講`「甘咪各有各唱?!」
佢就話`「係牙,甘難先搵你,你有潛質嘛!」
跟住佢就走左-,-
我心諗-,-我邊得@*$_(*+!$(|
呢排;
兩隻腳都虧哂-,-
吾係打波就踢波-__-
不過我吾係因為減肥-,-
而係鍾意左呢兩樣運動-v-
今日個佘老師真係笑左-.-
我覺得佢又教得吾錯;]
不過如果吾作文既話-,-
真係挺悶;]
對佢有希望@@
今日有時玩左佢@梳梨;;
今日頭兩堂笑了;]
半班趴哂係度-,-
令我諗起上年-,-
通識堂..
得五條友聽書-,-
其他吾係做其他野就訓覺-,-
睇見都火.v.
分類: 未分類 |
|
|