|
db-db ♥ g1
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Date:::2008-07-12 10:27 AMTopic:::未分類
[ 此日誌受密碼保護 ]¬![]() Date:::2008-07-11 06:45 PMTopic:::未分類
daily .11號¬
終于攷完..
高3都未開始就開始覺得攰..
今日剪左我n年都唔會剪嘅短髮. 哈哈哈.
![]() Date:::2008-07-06 10:33 PMTopic:::未分類
唔知¬其實,佢究竟糸米中意我 定當我水泡 唔知
我究竟糸米中意佢 定當佢水泡 我自己都唔知
莫名的感覺 ![]() Date:::2008-07-06 12:28 PMTopic:::未分類
問題¬點解.
好似唔糸好識中意人咁.. ![]() Date:::2008-07-04 07:47 PMTopic:::-feeling5-
真糸?¬因為我好 因為我得意 因為我玩得 因為對我有feel 唔會咁容易拖 唔會咁容易放手.
乜真糸咩?
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||