|
db-db ♥ g1
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Date:::2008-06-29 12:29 PMTopic:::未分類
2008-06-29¬Ray=secret 12:16:27
哈哈哈, 成日都想见距
冇望.. ![]() Date:::2008-06-28 07:22 PMTopic:::-日誌-
untitle¬幾時先可以 穩到個中意我我又中意佢嘅人
突然覺得好寂寞好攰
呢排無啦啦識左個f 然后齣去打羽毛然后慢慢熟左小小 琴日再去佢地學校打羽毛 忽然覺得自己好屎 成日糸度唸 佢會唔會煩我咁屎嘎? 都冇乜點打 就糸陪佢坐下玩下就一晚啦.. 偷偷地睇佢手機 可能好衰下 我都糸想知多d佢嘅野喈 睇左佢d短 "唔糸你唔適閤我 糸我唔適閤你" "我地分手啦" 唔知點解睇完 翻到屋k就好抑鬱咁嘅樣啦
衝完涼傾q. "讲真 我觉得你几好 不过就少讲野左D" 睇到佢對我嘅評價真糸好開心下 "你中意乜类型嘅男仔价?" 以為佢想講d乜野添 想歪了
然后再然后 我成日都覺得佢唔中意復我短 佢成日覺得我好悶成日話悶. 結果就應該糸 如果我唔穩佢 佢都唔會點穩我. 唔會中意我的說..
慨嘆. 好壓抑啊.好頭痛啊!!
![]() Date:::2008-06-18 08:31 PMTopic:::-日誌-
攰¬
攰. 週身骨痛+精神上都好攰..
搞到我冇曬心機溫習. 可以怪邊個.怪自己啦. 好攰好壓抑甘 我要政物化史地生都a嘎嘛! 唔可以甘
主,你要保祐我呀! 我而傢淨糸愛你嘎咋.. ![]() Date:::2008-06-15 04:28 PMTopic:::未分類
轉¬ ![]() Date:::2008-06-14 07:23 PMTopic:::-feeling5-
落雨天總掛唸從前.¬
今日我一定會忘我甘喊..
2008年6月14日 13:56 完了.
一邊雨一直下我的眼淚一邊滴落在臉上. 因為忘記帶鈅匙了 一直就站在門口 看著雨淅瀝淅瀝地澆 地上的水花絢爛地開 一直发呆 也沒曉得哭得一塌糊塗 眼淚鼻涕一臉的一塌糊塗 ... 那天 在學校遇到 他看著我 我看著他 ,奇怪 幹嘛盯我看! 那天 我打完毬放學往康王走 一幫高三的在前麵 無故的他囬頭望着我 那天 上q問人拿他的q.問他幹嘛盯我看 他說我特別 我想,應該是特別醜陋吧 - -|| 那天 知道他是金牛座的 暗暗在笑著說 我跟他的很配嘛! 那天 第一次跟他單挑 竟然高興了好幾天 那天 我生日收到他的禮物 我對鏡子說看你這興高採烈的樣子 還真傻b 那天 他告訴我喜歡我 我不知所措 那天 第一次被人牽著手走 心裡很慌張 這感覺怎么也忘不掉 今天中午 他說我們還是算了吧 很傷心 心裡一下空蕩蕩的 痛了哭了完了末了.
從前就這樣過去了. 再也不會在哪條街到偶遇 再也不會有他講大道理 故事再不會像之前幾次一樣重新開始.
哈,今日一于喊曬d眼淚佢!! 情場失意官場得意~ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||