話比你知啦!話比你知啦~
我地班有個星之子,又名Maria!自於点解我都唔知吖!
總之佢係傅奇人物黎架~你見過有人食奇異果係當佢蘋果咁,或者當個奇異果係提子咁食未吖!
食到成手都係綠色,超~恐怖吖~
仲有佢成日都享人地講緊野哥時無端端插嘴再唔講啦~
仲有成日做賣D好刻人僧既野!
成日做人阿4就已經煩啦~
仲有佢身有奶蘇味既~離遠就聞到,超難聞吖!
佢就係傳說之子------Maria~