唉~今日係旅行日吖!本黎唸住去新娘潭BBQ會好happy架!
但係結果就超失望~=-=
一去到BBQ埸就見到超多螞蟻,地下又濕da da......超嘔心囉><
整到人地特證無食早餐唸住留肚去食,都無曬胃口~@_@
去到- 揾到壚!開始燒,就開始有好多蜜蜂黎~嚇到D人六個走左三個~
咁燒咩,燒毛咩~咪整到無曬feel囉!
結果就開左個壚,之後就燒左一個幾鐘頭就無燒
無曬feel吖!仲整到一身蟻番黎~仲有吖!仲有吖!個廁所享山頂,我個壚享山腳~
唉~真係行上去都累死吖!
下次我一定唔投去新娘潭旅行吖!><
|